34

8.4K 406 111
                                    

"Önümüze küçük, küçücük engeller çıksa da bu, hala bir şeyler yapabilmemize engel değil. "

Gel beni ye diyordu yani. Bulut bulut bulut. Yapma koçum. Aşık olurum.
____

"Ne yapacağız"

Omuz silkmişti.

"Bilmem sen bilirsin. Bana farketmez"

"Bana da farketmez"

"Eee ama böyle olmaz ki. Söyle bir şey işte"

"Sen söyle Bulut aklıma bir şey gelmiyor"

"Benimde aklıma bir şey gelmiyor."

"Ben eve gidiyorum o zaman."

"Yok yok dur Alin. Buluruz bir şeyler"

Gülmüştüm.

"Tamam ya gitmiyorum zaten. "

"O zaman bir yere gidip bir şeyler içelim. Sonra buluruz yapacak bir şey. Eğer açsan yemekte yiyebiliriz."

"Yok aç değilim. Olur bana"

"Tamamdır. Arabayı şuraya park ettim gel"

Kafamı sallamıştım. Karşıdan karşıya geçecektik. Uzakta olan arabayı görüp karşıya geçmek için adım atacakken Bulutun kolumu tutması ile olduğum yerde kalmıştım.

Buluta baktığımda gözleri kapalı derin bir nefes almıştı.

"Geçerdik ya."

"Olsun. Bekleriz acelemiz mi var?"

"Yok ne biliyim."

Eli hala kolumdayken sıkı sıkı tutuyordu. Araba kalmadığında sonunda karşıya geçmiştik. Arabasının yanına ulaştığımızda gerginliği hala geçmemiş gibiydi.

"Bir sorun mu var?"

"Yok. Her şey yolunda."

Aynı anda arabaya binmiştik. Konuşmuyorduk. Tüm yakışıklılığı ile dikkatlice arabayı sürüyordu. Nereye gittiğimizi de bilmiyordum. Sadece Bulutu izliyordum. Sessiz ortama son vermek için konuşmaya karar vermiştim.

"Nereye gidiyoruz?"

"Ege'nin mekan nasıl fikir."

"Abimle tanışmak istiyorsan gidebiliriz. Eminim şuan oradadır."

"Yok ben buna hazır değilim galiba. Başka bir yere götüreceğim çok beğeneceksin."

"Tamamdır."

Araba yavaşladığında yola bakmıştım. Karşıdan karşıya geçen köpekle gülümsemiştim. Bulut sırf ona yol vermek için durmuştu. Bulut şuan ne kadar tatlıydı haberi var mıydı?
Aklıma gelen şeyle Buluta dönmüştüm.

"Şey yanlış hatırlamıyorsam sen beni birisi ile tanıştıracaktın?"

"Kimmiş o? Ben neden hatırlamıyorum?"

Futbol /texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin