39

4.9K 343 82
                                    

Buluttan

Moodum düşük bir şekilde araba sürüyordum. Alinde telefonda biri ile mesajlaşıyordu. Biraz sonra yanımdan ayrılacak olması üzücüydü.

"Dua kapın açıkmış diye bir şey duydun mu daha önce"

Düşüncelerimden sıyrılıp dikkatimi Alin'e vermiştim. Kafamı hafif sallarken konuştum.

"Bir kaç kere emirden duymuştum"

"Dua kapın açıkmış Bulut"

"Nasıl"

"Merve yazdı. Yani ben yazdım geliyorum bir şey lazım mı diye o da yorgunum ben yatacağım dedi. Bulutla zaman geçir dedi. Israr etmeme rağmen çok yorgun olduğunu dile getirdi."

Ohhh misss.

"Yeeeeeeeessss beee"

Gülmüştü Alin.

"Ne yapacağız?"

"Bana geçelim"

"Sana mı geçelim?"

Kafamı sallamıştım. Garip olan ne vardı bunda. Film izler sohbet ederdik.

"Evet Alin'im bana geçelim ne oldu ki?"

"Yok bir şey olmadı."

Moodu düşmüştü.

"Emin misin güzelim. Yüzün asıldı"

Gülümsemişti. Elimi eline götürmüş sımsıkı sarmıştım.

"Eminim Bulut bir şey olmadı."

Camdan dışarıyı izlerken ellerimiz hala birleşikti. Mükemmel bir histi.

___

Eve gelmiştik. Ama Alin'in hala moodu düşüktü. Bu durum canımı fazlasıyla sıkmıştı. Coffee de Alin geldiğinden beri dibinden ayrılmıyordu.

Koltukta otururken bende ellerimi yıkamış yanına gitmiştim. Halıyı izliyordu. Yanına oturup elimle çenesini kaldırmıştım. Gözleri gözlerimi bulurken her zamanki gibi yutkunmuştum. Ellerim yüzünü kavramış yanaklarını sıkıyordum.

"Yüzüne gözüne kurban olduğum niye yüzün asık ya"

Kafayı yiyecektim gerçekten. Kollarını belime sarmış kafasını göğüsüme gömmüştü. Ellerim yavaşça saçında durmuştu. Saçını okşarken koltukta daha rahat bir oturma şekline geçmiştim. Alin'in kafası göğüsümdeydi. Coffee de yanımıza yatmıştı.

Noluyordu.

"Alin gerçekten ben bilmeden bir şey yaptıysam çok özür dilerim. Seni kırmak asla istemem. "

Kafasını kaldırmış çeneme küçük bir öpücük bırakmıştı.

"Sen bir şey yapmadın. Sadece kendimi kötü hissettim. Ama sana sarılınca geçiyor Bulut'um"

32 diş sırıtmıştım resmen.

"O zaman daha sıkı sarıl"

Belimdeki elleri sıkılaşmıştı. Gerçekten dünyadaki hiçbir şeye şu sarılmayı değişmezdim. Saçına öpücük bırakmıştım.

Futbol /texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin