Öncelikle merhaba. Son bölümleri okuyan ve belki hatırlayanlar vardır ki sağlık sorunlarımın artmasıyla kitaba ara vermiştim ki o ara neredeyse 1 yıl olacak... Bu kitaba başlarken çok hevesliydim ama hayatın bazen ne getireceğini asla bilemiyoruz. Planladığımız şeyler planladığımızın tam tersi gidiyor. Artan sağlık sorunlarıma ailevi olaylarda girince verdiğim ara uzadıkça uzadı. Ve daha bir çok şeyle uğraşırken inanın zamanı ben bile yakalayamadım. Günlerim nasıl geçti hiç bilmiyorum. Depresyon sıkıntı bunaltı ve her gün ağlama krizleri. Berbat değil çok berbat.
Her şey yolundaymış gibi sevdiğim kişi tarafından yarı yolda bırakılma terkedilme bir hiçmişim gibi davranılması, aşk acısı, dost kazıkları, sporda performans düşüklüğü ve değer verdiğim insanların gözünde hiçbir değerimin olmadığını fazlaca farkettiğim kocaman 11 ay.... Psikolojimi toparlamam çok zordu ve hala tam olarak başarmış değilim. Her gün yeni bir sayfa açmaya çalışarak mentalimi düzeltmeye çalıştım. Arada girdim yorumlarınızı okudum ve yüzümde gülümseme oluştu. Fakat dün gece son bölüm attığım tarihi görünce çok üzüldüm.Hayatımı yeni yeni düzene sokarken hala yolunda gitmeyen şeyler var ama Allah'a şükür normal hayat akışında olan olaylar. Kafamı toparlamakta zorlanıyorum ama size zamanınızı ayırıp bunu okuyanlara neredeyse 1 yıl ara vermenin çok büyük bir saygısızlık olduğunu da düşünüyorum.
Bu kitabı bu şekilde yarım bırakmayı da düşündüm fakat bu kitabın bir finali hakettiği düşüncesi de ele almış durumda beni.
O yüzden size sormak istedim ve tamamen sizin isteğinize göre devam edeceğim.
Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim ve ara verdiğim bölüm atamadığım için çok özür dilerim. Hepinize anlayışınız için minnettarım. 🤍
____
Kitap hakkında ise bir konuya tekrar açıklık getirmek istiyorum:
Alin karakterine oluşan büyük bir tepki var ama ben bu tepkinin bir yerde haksız olduğunu düşünüyorum. Çünkü Alin karakteri güven sorunları yaşıyordu ve ona bir anda yazan birine kolay kolay asla güvenemezdi. O yüzden dengesiz davrandı çünkü kafası karışıktı. Tabiki de saçma davrandığı çocukça davrandığı yerlerde var. Ayrıca unutmamız gereken bir nokta ise başrollerimizin ikisi de fanatik.
Bulut karakteri ise bir anda bir kıza yazdı çok aşık olduğunu dile getirdi sürekli vs. Bu konu ise Bulutun hayat hikayesine dayanıyor aslında. Bulut göründüğünün aksine aslında çok fazla acısı olan bir insan ve bunların hepsinin Alinde dindiğine emin.
VE ARKADAŞLAR BU KİTABIN YAZILMA AMACI ZATEN FANATİK OLAN İKİ BİREYİN BİRBİRLERİ İLE TARTIŞMALARI VE AŞKI. İKİ FANATİK İNSAN ZATEN FUTBOL KONUSUNDA SAÇMA DAVRANIR. LÜTFEN BUNU UNUTMAYALIM.
Tekrar teşekkür ederim.Seviliyorsunuz. Sağlıkla kalın. 🩷
Lütfen kitabın devamı açısından fikirlerinizi söylemeyi unutmayın. ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futbol /texting
ChickLitbulutdrewdean: o penaltı doğru karardı. alinkartal: o penaltı yanlış karardı.