"Kaan senin evin yok mu Egenin kafesinden hiç çıkmıyorsun da"Abimin karşısına oturan Ege dediğime gülmüştü.
"Dimi Alin ya götümden ayrılmıyor şerefsiz"
Kaan Ege'ye vurmuştu.
"Bak çocuk gelmem asla buraya yüzümü göstermem sana hasret kalırsın bana gelirsin kapımda yatarsın. Kaan gel kafeyi üzerine yaparım dersin. Kaşınma"
Ege Kaanın bu dediklerine gülerken ben ayakta göz deviriyordum.
"Siktir lan tek arkadaşım sen değilsin."
Egenin yanındaki sandalyeye otururken kapıdan giren Bulut etrafına bakınmıştı. Ege'de Bulutu farketmişti.
"Bak tam da konunun üzerine geldi. Bulut arkadaşım geldi."
Kaan kaşlar çatık bir şekilde arkasını dönmüş Buluta bakmıştı. Sonra bakışları hemen bana dönmüştü.
"Niyeyse her Alin geldiğinde 3 dakika sonra Bulut geliyor."
"Aaa ne alaka be. Beni takip ediyorsa bilemem ama benim bir alakam yok"
5 dakika önce öpüştüğümüzü bilmesen de olur abi.
Ege aynennn imasıyla kahkaha atarken abim hiç hoşnut bakmıyordu bana.
"Neyse ben biricik arkadaşım Bulutun yanına gidiyim."
Ege ayağa kalkarken Kaan masada duran şekeri Ege'ye fırlatmıştı.
"Siktir git."
Benim tanıdığım Kaan Ege'ye alınırdı ve trip atardı. Sevgili gibi takılıyorlardı gerçekten. Sürekli yan yanalardı ve birbirlerini sonsuz sevdiklerine emindim.
"Şu Bulutla ne durumdasınız"
Hiç öyle öpüşüyoruz, beraber uyuyoruz, birbirimize aşk sözcükleri söylüyoruz. Başka ne olacak ki.
"Öyle normal arkadaşız."
Tabi efenim tabi.
"İnşallah böyle devam edersiniz"
"Sağol ya çok iyisin"
"Neyse. Evi buldum. Gayet hoş güzel. Sende bakarsın. Ve bir haftada hallederiz."
Kalkmış abimin yanına gitmiş ve sıkıca sarılmıştım. Uzun süredir sarılmıyordum. Gerçekten aramıza mesafe girmiş gibiydi.
"Teşekkür ederim Kaan iyi ki varsın lan sen."
O da sıkıca bana sarılmıştı.
"Sende iyi ki varsın Alin"
Yeniden yerime otururken gözüm Bulut ve Ege'ye kaymıştı. Ciddi bir şey konuşuyor gibilerdi. Açıkçası merak etmiştim. Bulutu süzdüm tekrar. Taş gibiydi maşallah. Allahım özene bezene yaratmıştı.
"Başkalarına dalma Alin"
Kaan'a bakmıştım.
"Güzel bir manzara vardı"
"Eminim çok güzeldir."
"Öyle öyle. Maşallah taş meteor düşmüş gibi bir manzara"
"Alin!"
Gülmüştüm. Kaan sinirleniyordu.
"Aa Kaan ya senin konuştuğun biri olsa ben böyle mi yaparım. Ayıp ediyorsun gerçekten kırılıyorum."
Kaan oldukça ciddi duruyordu.
"Ben senin biri ile konuşmana sinirlenmiyorum. Düzgün biri ile konuşmadığın için sinirleniyorum. Umarım ama umarım seni üzmez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futbol /texting
ChickLitbulutdrewdean: o penaltı doğru karardı. alinkartal: o penaltı yanlış karardı.