15.Bölüm.(Şansın Ölüme mi? Yaşamaya mı?)

67 6 5
                                    

Hepinize iyi bayramlar..
600 görüntülenme için teşekkür ederim :)
İyi okumalar...


15.Bölüm.(Şansın Ölüme mi? Yaşamaya mı?)

Ne mutlu insanlar var hayatta.Ama mutluluk bize haram bu dünyada..

"Üçüncü oyuna hoş geldiniz.Kısa bir ara sonra karşınızdayım.

"Oyunumuzu anlatmaya başlayayım.Üçüncü oyunumuz:Şansın Ölüme mi?Yoksa yaşamaya mı?
Bu oyunda gördüğünüz platformu kullanacaksınız.Bu sefer ben yanınızda yokum."

Platformunun önündeki  boşluktan bir çark çıktı.

"Gördüğünüz çarkı çevireceksiniz ve çıkan sayının bulunduğu bölmenin üzerinde bekleyeceksiniz.
Sonrasını kendinizin yaşamanızı istiyorum sürpriz olsun.İyi oyunlar.."

İçimdeki korkuyla çarkın olduğu yere doğru bakıyordum.

Biz hala hareket etmeyince katil yine konuştu.

"Hadi sıraya dizilin!"

Bir iki dakika sessizlik sonrasında Onur boğazını temizleyerek bize doğru döndü.

"Üzülerek konuşuyorum ki maalesef sıraya dizilmemiz lazım."

Onur tam konuşmaya devam edecekti ki Kayra onu engelledi.

"Hani bir planın vardı Onur!Hani kaçacaktık buradan.Gruptuk ya biz,nerede o grup ruhu?
Bir,iki saat önce el ele kol kolaydık.Ölmeyeceğiz dedik.Kaçacağız dedik.Hayallerimize veda etmeyeceğiz dedik ya hani!"

Kısa bir es verdikten sonra devam etti.

"Şimdi burada beraber hadi ölüme gidelim diyorsun resmen.Karar ver artık ölüm mü yoksa yarım kalan hayallerimize gidiş mi?"

"Anladım tabi o kadar kolay değil ama bari ümit verme be oğlum.Ümit verme kaçacağız deme öleceğiz de ki daha az koysun."

Kayra içindekileri döktükten sonra derin bir nefes aldı.Sonra platforma doğru yürüdü.

Çarkın yanına geldikten sonra hala gelmediğimizi görerek gözlerini kıstı,bize bakarak bağırdı.

"Hadi gelsenize!"

Kollarımı birbirlerine dolayıp Kayra'nın yanına yürüdüm.
Bir halt beceremeyen grup olarak sıraya dizildik.

Sıranın en başında Kayra sonra Efe, üçüncü olarak Bulut vardı.

Ben altıncı kişiydim.Önümde Ateş vardı.Onun önünde de Esila vardı.

Gözüm Esila'daydı.Onu kaybetme korkusu yüzünden hiçbir şeye odaklanamıyordum.Ellerim titriyordu, üşüyordum.

"Şimdi Kayra çarkı çevirecek ve çıkan sayıda bulunan bölmenin üstünde bekleyecek.Herkese bir sayı gelene kadar bekleyeceksiniz.Herkesin bir sayısı olunca aşağıda görüşürüz."

"Ve bunu aklınızdan çıkarmayın buradan Kaçış Yok!! Bir planınız varsa unutun küçük bir hatırlatma herkes ölecek."

"İyi oyunlar!"

Gözümden bir damla yaş düştü.Kimse görmeden gözümdeki yaşı sildim.

"Ben çarkı çeviriyorum." diyen Kayra'ya odaklandım.

Kayra çarka yaklaştı ve çevirdi.Çark durduğunda ok sekizi gösteriyordu.
Sekizinci bölmenin üstünde durdu.

Sıra Bulut'taydı.
Bulut yavaşça çarka doğru yaklaştı.Tam çarkı çevirecekken kollarını göğsünde bağladı ve küsermişçesine bize baktı.

Kaçış Yok!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin