Herkese merhabaaa (:
Hiç lafı uzatmadan konuya gireceğim.
Kaçış Yok 1K olduuu❤️
Çok mutluyum. İlk başlarda 100'lere sevinirken şimdi 1K'ya sevinmek çok güzel bir duygu.
Her şey için teşekkür ederim✨
(Hala oy ve yorum meselesine sinirliyim onu unutmadım.)İyi okumalarr❤️
Oy ve yorum atmayı unutmayın✨
18.Bölüm(Olayların Arka Yüzü.)Bu olaylar olmadan önce
katilden...Her şey yolunda gidiyordu.Planlarım,oyunların işleyişi,ölümler her şey yolundaydı.
Herkes ölecekti ve ben bunu maskemin altından gülerek izleyecektim.
Gençler şu anda onlar için hazırladığım boş alanda bekliyorlardı.
Kendilerini orada rahat hissediyorlardı ama bilmedikleri bir şey vardı.Aralarında bir hain vardı.Bütün bilgisayarlarımın olduğu masaya yaklaştım.Sandalyemi çekip oturdum.Yüzümdeki maskeyi çıkartıp masanın üstüne koydum.
Kameraların çalışıp çalışmadığını kontrol ettikten sonra Gözde'ye onları dinlemek için taktığım dinleyiciyi aktif hale getirdim.
Gözde'yi hain olarak seçmem plan dışı gerçekleşen bir şeydi.
Bu benim işimi daha da kolaylaştıracağı için onu seçmiştim.Ama ne yazık ki Gözde onu öldürmeyeceğimi düşünüyordu.Sözde böyle anlaşmıştık.O bana oyunumda yardım edecek,ben ona dokunmayacaktım.
Ama Gözde şunu bilmiyordu söz uçar yazı kalırdı.Benim sözüm o anda uçmuştu.
"Ya ben aklımı böyle şeylere değil okula kullansaydım daha nice okullara gidebilirdim."
Neyden bahsediyordu bu çocuk?
"Bulut oğlum zaten kolejde okuyorsun."
Ben hala Bulut'un dediği lafta kalmıştım.
"Bari liseyi bitirmeden ölmeseydik."
"Hemen moral bozmayın arkadaşlar."
"Ben burada boşuna mı plan
yapıyorum.Kaçacağız buradan.Korkmayın."Kaçış planı mı? Bunlar kafayı yemiş!
Sandalyede doğrulup Gözde'ye taktığım gizli kamerayı aktive ettim.Bir daire şeklinde yerde oturuyorlardı.Önlerinde bir kağıt parçası vardı.
Duvardaki delik dikkatimi çekti.Ben her yeri harfiyen biliyordum burada böyle bir şey olduğunu hatırlamıyordum.Derin bir of çekerek masanın üstündeki sigara paketinden bir sigara çıkarıp yaktım.Çocukları dinlemeye devam ettim.
"Sanki dinleniyormuş gibi hissediyorum."
"Sakin ol kanka kimse bizi dinlemiyor.Büyük ihtimalle sen delirdin."
Bu deliler güya kaçış planı yapıyorlardı.Adı üstünde deliler işte.
Sigaradan bir nefes daha çektim.
Gençlerin bilgileri yazan dosyaları çıkardım.Aralarından rastgele bir tanesini seçtim.Ateş'inki çıktı.Dosyayı açıp bilgilerini okumaya başladım.Ateş Yaman:
Üç Haziran 2005 doğumlu.
Babası iş insanı, annesi hemşireymiş.
Annesi Ateş beş yaşındayken ölmüş.Benim aldığım habere göre,
Ateş'in babası Rahmi Bey şirkette düşmanı olan herifle olay çıkartmış.Adamın hisselerini çalmış.
Eskiden Rahmi Bey bu olayın tam tersini bu adamla yaşamış.İntikam almak için adamın hisselerini çalmış o da.Ne çocuk çocuk işler bunlar ya.Biri biriyle olay çıkartıyor.Öbürü ona inat hisselerini çalıyor.
Sonra öbürü intikam için onun da hisselerini çalıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış Yok!
Mystery / ThrillerO gün yine sıkıcı bir okul günü geçireceğimi düşünerek okula gitmiştim.Keşke o gün böyle olmasaydı da sıkıcı olsaydı. Ama keşkeler acıtır..