800 görüntülenmeye ulaşmışız :)
Normalde bölüm atmayacaktım.Ama oy atan öbür okurlarıma kıyamadım.
Oy atanlara ve yorum yazanlara çok teşekkür ederim❤️17.Bölüm(Kaçış Denemesi!)
Saatlerdir bir plan yapıyorduk.
Yapıyorduk demeyeyim de yapmaya çalışıyorduk."Öyle yapsak nasıl olur?" "Şu şöyle olsa ne olur?"
"Ya yakalanırsak?" "O zaman ne yapacağız?"Cevapları olmayan bir ton soru ile uğraşıyorduk.
Her yolu düşünüyorduk.Eğer bu plan işe yararsa kurtulma imkanımız vardı.Bulunduğumuz yerde herhangi bir kamera yoktu.Dinlenme alanı gibi bir yerdi. Biz de rahat bir şekilde takılabiliyorduk.
Aslında dinlenmemiz için katilin biri böyle bir yerde bırakması delilikti.
Zaten şuanlarda yaşadığımız her şey delilikti."Ya ben aklımı böyle şeylere değil okula kullansaydım daha nice güzel okullara gidebilirdim."
Bulut'un artık saymayı bıraktığım söylenmesiyle daldığım düşüncelerden çıktım.
"Bulut oğlum zaten kolejde okuyorsun."
Dedi Onur Bulut'a gülerek."Değil mi ya, harika bir kolejde okuyoruz. Tüm gecesini testere izleyerek geçiren katilimiz demiş ki: 'Harika bir fikir bu! Bende başkalarına böyle oyunlar oynamalıyım.'
Sonra işte bizim şansımıza bu koleji seçmiş insan bulmaya.Şimdi de terk edilmiş bir mağazanın alt katlarında oyun oynuyoruz!"Gözde'nin aklına bir şey geldi. Dudaklarını büzerek konuştu.
"Bari liseyi bitirmeden ölmeseydik.""Hemen moral bozmayın arkadaşlar."
Diye atarlandı Onur.
"Ben burada boşuna mı plan yapıyorum.Kaçacağız buradan.Korkmayın."Kayra güldükten sonra başını dizlerinin üstünden kaldırarak Onur'a baktı.
"Ben sana kaç kere dedim Onur? İnsanlara boşa umut vermeyi kes. Sonra üzülen sen olma diye konuşuyorum."
Onur derin bir iç çektikten sonra bize döndü.
"Burada bir kamera ya da katilin bizi duymasını sağlayacak bir şey yok değil mi?"
Oda gibi bir yerdeydik.Herhangi bir şey
gözükmüyordu.Hiç kimseden ses çıkmayınca Onur tekrar konuştu.
"Sanki dinleniyormuş gibi hissediyorum."
"Sakin ol kanka kimse bizi dinlemiyor.Büyük ihtimalle sen delirdin." Dedi Bulut Onur'a sarılarak.
"Lan sensin deli! Git, sensin deli mal." Diyerek Onur Bulut'u ittirdiğinde, Bulut az kalsın kafasını yere vuracağı için sinirlendi ve Onur'a arkasını dönüp küstü.
"Çocuk gibisin Bulut! Neyse şimdi işimize dönelim.Elimizdeki bilgileri hatırlatır mısınız?"
"Yoo hatırlatmayacağım.Hatırlasaydın deli."
"Bulut seni katili oyalayan kişi yapacağım o dediğin testere gibi öldürsün seni katil."
"Aman be sustum.Biri şuna hatırlatsın.Arkadaşın B12'si düşük ondan."
Artık dayanamayan Onur, Bulut kafasına vurunca Bulut susmak zorunda kaldı."Elimizde eski bir mağaza haritası var. Biz en alt katlardan birindeyiz. Bu katların hepsinde havalandırma var o yüzden hangisinde olduğumuzu bilmiyoruz."
"Havalandırmaların hepsinin dışarı ile bir bağlantısı olduğuna hepimiz hemfikiriz.O yüzden havalandırma yolunu kullanacağız.
Onun için bir plan yapmamız lazım.Hızlı olmamız lazım çünkü arkamızda Bulut'un dediği gibi testere gibi biri var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış Yok!
Misterio / SuspensoO gün yine sıkıcı bir okul günü geçireceğimi düşünerek okula gitmiştim.Keşke o gün böyle olmasaydı da sıkıcı olsaydı. Ama keşkeler acıtır..