5. Bölüm(Bir Yolu Olmalı)

126 12 4
                                    


Korku.
Şu anda herkesin içinde bulunduğu duygu durumu.

Çıkışı olmayan bir okulun içindeyiz.Bir kaç dakikadır sessizliğe bürünmüş durumdayız.Katil bizi sessizlikle baş başa bıraktı.Bu sessizliği bölen Onur oldu.

"Şimdi ne olacak?"

Haklıydı herkes şu an bunu düşünüyordu.

"Bu bir şaka olmalı."dedi Kayra.
"Bencede şu an bize mükemmel bir şaka yapıyorlar.Okulla felan anlaşmışlar Orhanıda işin içine katmışlar."diyen Bulut'a döndüm.

"Bu bir şaka değil.İnanmayacaksınız belki ama yukarı kattaki kızlar tuvaletinde bir ceset gördüm!"

Ölüm sessizliği bu olsa gerekti.
"Arkadaşlar bunların hepsi gerçek tuvaletteki kız ölmüştü.Ve Orhanda öldü!Ve dahası da var galiba bizde öleceğiz.."
Dedim.

Ve yeni gelen çocukta bana hak verdi."Bende o kızı gördüm yerde kanlar içinde yatıyordu ve ölmüştü.Bunun bir şakası olamaz değil mi?"

"Gerçekten mi lan!"

"Nasıl!"

"Hepimiz öleceğiz!!"

"Bence bu okuldan bir kaçış yolu olmalı.Yani ille bir yolu olmalı.Bana deli gibi bakmasanıza!."dedi Onur.

"Edebiyat yapma saygıdeğer Onur arkadaşımız nasıl kaçacağız onu söyle."diye cevap verdi Bulut.Onurdan cevap alamayınca yeni gelen çocuğa döndü.

"Bu arada senin adın ne bro?Bu macerada seninle tanışmayı unuttuk."
Ateş diye yanıt verdi yanımdaki.

"Çocuğa yazık lan.Okula yeni geldi dakika bir gol bir yaşadığı olaya bak."dedi Bulut.

Ateş.Güzel isimmiş.

Kaçış Yok!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin