Hayatında hiç korku filmi izlediniz mi?
Bir ara ailecek korku filmi izlemeye karar vermiştik.Ortaokula gidiyordum herhalde.
Neyse babam ve annem o gün beni şaşırtacak derece iyi geçiniyorlardı.Filmi açıp izlemiştik.Hiç unutmuyorum bir sahnede ana karakter kilitli kapıyı açtığında karşısına sanki farklı bir evren vardı.Her yerde kan izleri.Yerde...Kanlı ceset gibi bir şey sürüklenmişti.
Ben galiba şu an o korku filmin içindeydim.
Karşımda o gün korku filminde gördüğüm asla böyle bir şey gerçek olamaz dediğim sahne vardı.
Gözde'nin attığı çığlık.
Bulut'un geriye doğru yürümesi.
Efe'nin küfür etmesi.
Esila'nın bana doğru koşarak sarılması.Bulunduğumuz koridor mu soğuktu bilmiyorum ama vücudum buz kesmişti.
Ya da ölümün ben buradayım demeside olabilirdi.Artık bedenimin bütün olaylara dayanamayacağını anladığımda duvara doğru yaslandım.
"Sürpriz gençler.Ne çok mutlu oldunuz değil mi?Yüzünüzen okuyabiliyorum.Teşekkür etsenize.Çok merhametli bir katilim dimi?"
"Senin merhametini!"diye bağırdı Onur.
"Sakin olun Onur Bey.Sakin olmazsanız ne olacağını biliyorsun bence."
Onur'un ismini nerden biliyordu?Ve dahası bizi tanıyor muydu?
Onur da benim gibi düşünmüş gibi kaşlarını çatarak katile sordu.
"Adımı nereden biliyorsun!?"
"Oyuncularımı tanımayacağımı düşünüyorsun?Şu sarı kafalı Efe.Kayra.Marul kafalı Bulut.Anası babası artık adını ne koyarken düşündüyse Ateş.
Onun yakınındaki duvara yaslanmış Alev.Yanında korkak arkadaşı Esi.Esila ama bence Esi daha iyi.Ne anlatıyorum ben ya senin yüzünden!"Derin bir nefes verdi.
"Artık ciddileşelim!"dedi kalın bir ses tonuyla.
"Birinci oyunuma hoş geldiniz!!Bu sefer ciddiyim.Ve biriniz aranızdan elenecek."
"Elenecek derken?Nereye gidicek?"diye sordu Bulut.
"Ben senin cennete mi cehenneme mi gideceğini nereden bileceğim oğlum!Düzgün sorular sorun.Boşa vakit kaybısınız yemin ederim."
"Bu katil olmasaydı ben bunla ne güzel kanka olurdum ama he."diye mırıldandı Bulut.
Onur'un ona ters ters bakmasıyla Bulut söylendi.
"Şaka oğlum şaka hemende kıskan."
"Birinci oyuna hoş geldiniz!Hayatınızda hiç saklambaç oynadınız mı?Eminim oynamış-
sınızdır.Ama bence ebenin bir katil olanını oynamamışsınızdır!Amacınızı anlatıyorum:
Birazdan size verdiğim süre başlayacak ve şu az önce açtığınız kapıdan içeri gireceksiniz ve saklanıcaksınız.Süre bittiğinde artık kimin elendiğini dokuz kişi olduğunuzda anlarsınız!
İyi oyunlar!""Son yirmi.."
Katil bu sefer ciddiydi.Aramızdan birisi ölecekti.
Onur'un "Koşun!"diye bağırmasıyla Esila'nın bileğini tutup koşmaya başladım.
"Son on sekiz."
"Ne yapacağız Alev!"
"Bilmiyorum Esila bilmiyorum."Kapıdan içeriye girdiğimizde kan kokusu midemi bulandırmıştı.
Uzun bir koridor.Koridorda bazı kapılar.Dolaplar vardı.
"Kapılardan birine girelim."
"Olur.."Kapıyı açtığımda içeri girmeden önce Bulut'un bağırışını duydum.
"Lan bu ketçap değilmiymiş!!"
Onun ardından Onur bağırdı.
"Ne bekliyorsun salak!İstiyorsan yanına mayonez mi sıksın!"
Bu çocuk böyle bir ortamda nasıl bizi güldürüyor?
Kapıdan içeri girdiğimizde karşımıza iki kapı daha çıktı.
"Sağ mı sol mu minik kuş?"
Başımı sesin geldiği yere çevirdiğimde Ateş'in bir dolabın yanında durduğunu gördüm."Minik kuş?"diye sordum.
"Son on.."
"Hadi öleceğiz karar ver."dedi.
Esila'nın "Ne oluyor ya!?"demesiyle onunda burada olduğunu hatırladım.
"Sol.Sana sonra anlatırım.Ölmezsek."dedim göz devirerek.
Sol taraftaki kapıya girdiğimde resmen oraya saklanmak için koyulan büyük kolilere baktım.
"Bunlar iş görür."dedim.Ve kolilerin arkasına saklandım.
"Bencede."diyerek yanıma saklandı.
Esila'da kendine gelerek yanıma sokuldu ve bana sarıldı.
"Şimdi biz saklambaç oynuyoruz ya."dedi meraklı bir ifade ile Ateş.
"Son beş.."
"Evet."dedim.
"Hem bir kişi elenecek."
"Uzatma be Ateş!"
"Biz neden üç kişi aynı yere saklandık?"
"Sıfır...geliyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış Yok!
Mister / ThrillerO gün yine sıkıcı bir okul günü geçireceğimi düşünerek okula gitmiştim.Keşke o gün böyle olmasaydı da sıkıcı olsaydı. Ama keşkeler acıtır..