İyi okumalar🤍
Yorum ve oy atmayı unutmayın.400 görüntülenmeye çok yaklaştık çok teşekkür ederim :)13.Bölüm
"İkinci oyuna hoş geldiniz gençler."
Ne zaman ölecektim? Ne zaman ruhum bedenimden ayrılacaktı? Ne zaman kurtulacaktım bu lanet dünyadan?
Çünkü ben artık dayanamıyorum.
Bu lanet dünyada artık nefes alamıyorum.
Çabucak öldürse beni keşke.Uğraştırmasa beni."Karşınızda ikinci oyunla beraberim.Bakalım kim elenecek?İkinci oyun:Rus ruletini hiç duydunuz mu?Sırada ki oyunumuz o.Sizinle rus ruleti oynamak için çok heyecanlıyım.Bakalım silah kimde patlayacak?"
Katilin lafını bitirmesiyle karşımızdaki kapı iki yana doğru açıldı.
Karşımızda seri katil duruyordu!
Onu görmemizle herkesin geriye adım atması bir oldu.
Elinde bir silah vardı.Simsiyah giyinmişti.Yüzündeki maske yüzünden yüzünü göremiyorduk.
Belindeki kemerde silahlar ve bıçaklar asılıydı.
Katil güldü ve bize doğru bir adım attı.
"Korkmayın.Yemeyeceğim sizi.Alt tarafı öldüreceğim!"
Bize doğru yaklaşmasıyla yine geriye doğru adım attık.
Arkama doğru baktığımda biraz önce geldiğimiz koridorun kapısının kapandığını gördüm.
Açık konuşmak gerekirse.Şimdi boku yemiştik!
Arkadaki kapının kapandığını gören katil başını omzuna yatırarak konuştu.
"Kaçacak yeriniz yok.Anlayın şunu! Gelin benimle."
Arkasına dönmüştü ki aklına bir şey gelmiş gibi geri önüne döndü.
"Sakın!"Dedi kararmış sesiyle.
"Sakın kaçmaya çalışmayın!Acımam sıkarım kafanıza!"
Yutkunduğumda boğazıma oturan yumru derin bir nefes almama sebep olmuştu.
Arkasını döndü ve az önce çıktığı kapıdan içeri girdi.
Hep beraber yavaş yavaş yürüyerek biz de kapıdan içeri girdik.
Oda gibi bir yerdi.Bir yuvarlak masa.Masanın etrafında dizilmiş dokuz sandalye.Ve masanın üstünde odayı aydınlatan bir lamba vardı.
"Geçin sandalyelere!"
Bizim yerimizden oynamadığımızı gören katil belinden farklı bir silah çıkarıp bize doğrulttu.
"Geç! Sıkmayayım kafanıza!"
Hep beraber hareket ediyorduk.Yavaşça bir sandalye çektim ve oturdum.
Katil masanın boş kalan kısmına kollarını yasladı ve konuşmaya başladı.
"İkinci oyuna tekrardan hoş geldiniz.Bu sefer ben de buradayım çünkü sizin nasıl kendinizi öldürdüğünüzü görmek için geldim.Yoksa yani banane kameralardan izlerdim ama böyle daha iyi.Güzel yüzünüzü kanlı canlı görebiliyorum."
Elindeki silahı salladı. Emniyet kilidini açtı ve havaya sıktı.
Silahın içi boştu.
Cebinden bir mermi çıkardı.Silahın topuna bir mermi yerleştirdi ve döndürdü.
"Tam dokuz tane bölme var.Bir tanesinde mermi var.Sekiz kişi kurtulacak öbür bir kişi ölecek.Kafanıza sıktığınızda mermi çıkmazsa silahı bana atın.Artık çıkarsa öteki taraftan selamımı iletirsiniz."Dedi ve silahın emniyet kilidini açıp masanın üzerinden Onur'a fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçış Yok!
Misterio / SuspensoO gün yine sıkıcı bir okul günü geçireceğimi düşünerek okula gitmiştim.Keşke o gün böyle olmasaydı da sıkıcı olsaydı. Ama keşkeler acıtır..