𝛊

2.8K 138 22
                                    



Burayı neden şimdi yazdığıma gelecek olursak...

Bazı kişiler omegaverse'yi bilmiyorlar bu yüzden bende açıklama kararı aldım. yeni bölüme neden yazmadığım ise çok sonlarda olacağı için insanlar anlamını çok geç öğreneceklerdi. ilk önce google'den bakcaktım. fakat hikayemde farklı şeyler de olabilir. BU YÜZDEN BEN YAZACAĞIM.

(hiç kimseye cahil demiyorum! bilmeyenler olacaktır. herkes her şeyi bilemez)

Benim bildiğim türler;

omega - alfa - beta - sigma - enigma - delta - vita (kurgulara göre hayali bir tür eklenebilir veya hiçbiri eklenmeden bir kurgu yazılabilir. -ben geometri terimleriyle yazmıştım T.T-)

Omegaverse nedir? (kızışma,rut,kızgınlık nedir?)

omegaverse hayali bir evrendir. Bu evrende erkekler doğum yapabilirler. belli kızgınlık dönemleri olur.(rut,kızışma vb.) bu dönemlerde pasif olanlar aktif olanları baştan çıkarabilen feromon salarlar. aktif olanlar ise pasif olnı baştan çıkarır. Fakat dediğim gibi omegaverse kurgusal bir evrendir. herkes her şeyi farklı yapabilir. Yazarın hayal dünyasına kalmış.

Feromon nedir? (kendi uydurmam)

Feromonun yazılışını farklı yazan kişiler var.Doğrusunun ne olduğunu bilmiyorum. Fakat çoğunlukla feromon diye yazılıyor. Feromon kişinin kendi kişiliğine göre yaydığı kokudur. Feromonlar kızgınlık dönemlerinde olmadıkları zamanlarda da yayabilirler. Feromonları salmayı önlemek neredeyse imkansızdır. Sadece çok güçlü olan kişiler feromonlarını içinde tutabilirler. Feromon kokusu duygulara göre değişir. (örnek bulammadım)

Mühür nedir? (bozulmaz mühür nedir?) (kendi uydurmam)

Normal mühür çiftin evlenmek istediği zaman aktifin pasifin boynunun arkasını ısırması ve ısırdığı yerde bir simge belirmesidir. Mührü aktif olan yapar. Eğer aktif olan mühürlenmek istemezse pasif olan aktifi mühürleyemez. Bu mühür boşanmak isteyen çiflerde bir ritüel yapılarak bozulabilir. Bu yüzden mühürlenme düğün sırasında yapılmalıdır. Bunu çoğu çift tercih etmektedir.

Bozulmaz Mühür çifti hayatları boyunca birbirine bağlayan mühürdür. Bu mühür her iki kişiye de yapılmalıdır. Bu mührü ruh eşleri tercih etmektedir. çünkü ruh eşleri hariç diğer çiftler evliliklerine her daim devam edeceklerine emin olamazlar. Bu mühür cinsel ilişkiye girildiğinde yapılır. (bunu açıklamıyacağım)

Ruh eşi nedir?

Aktif-pasif çiftinin kader bağıdır. İki kişi birbirini gördüğü anda karşı tarafa ilgi duymaya başlar. ilk temastan sonra kişinin feromon kokusunun değiştiği görülür. Temas kurulan günün ertesi sabahı ya da akşamı kişinin simgesi çıkar. simge çıktıktan sonra ise temas edildiği anda pasif olan taraf bayılır aktif olan ise kurdunun kontrolüne geçer. Pasif ayıldığında ise iki tarafın sakinleşmesi gerekir.

Türler:

OMEGA:

pasiftirler. Diğer türlere göre daha tatlı feromonlara sahiptirler. Kadın-erkek doğurabilirler. Doğurganlıkları yüksektir. Kızgınlığa girdiklerinde hamile kalma olasılıkları oldukça yüksektir.

ALFA (ALPHA):

Aktiftirler. Diğer türleregöre daha baskın feromonlara sahiptirler. Kadın-erkek doğurabilirler. Fakat bu diğer türlere göre çok düşüktür. Kızgınlıkta oldukları vakit hamile bırakma olasılıkları çok yüksektir.

?¿Delta?¿ -BxB- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin