"Yarın ki maçta iyi şanslar." Harry ona sinsice sırıtarak "Bence şans bize deil size gerekecek" diye söyledi. Tom ise ona sinsice bakarak " bazen senin Slytherin olduğunu unutuyorum." Dedi.
༒︎
Tom Harry'nin yanından geldiğinde Walburga ve Abraxas tarafından soru yağmuruna tutuldu. Walburga ona Harry ile olan etkileşimini sorarken Abraxas ise toplantıda neler
öğrendiğini soruyordu.Tom ikisine de sessiz olmalarını söyledikten sonra sessizlik tılsımını yapmıştı. üçlü Tom'un odasındaydı. Tom derin bir nefes aldıktan sonra konuştu.
"İlk olarak yemin ettim. Bu yüzden size birçok şeyi anlatamam." Bunu duyan ikili yüzlerini buruştursalar da Tom'u anlatmaya teşvik ediyorlardı.
Tom en sonunda anlatmaya devam etmişti. "Onlar fazla güçlülerdi. omegaları bile fazlasıyla güçlüydü. Harry sürekli-" Tom'un ağzından hiçbir sözcük çıkamamıştı. Tom buna gülse mi üzülse mi bilemedi.
Sonra ise toplantı ile ilgili birşey anlatmamayı seçerek Harry ile aralarında olan etkileşimleri anlatmaya koyuldu. nasıl Harry ile el sıkıştıklarını, onunla konuştuğu gibi şeyleri. bir süre bunları anlattı.
Tâki Walburga'nın kafa karışıklığıyla sorduğu soruya kadar. "Tom senin konun mu değişti.?" tom şaşkınlıkla ona baktı. kendi kokusunu pek fark edemiyordu. Kokusunun değiştiğini Walburga ona söyleyince fark etmişti. Üçlü bu konu hakkında kafa yormaya devam etmişlerdi.
Ve Tom'un deltasının mutluluğundan dolayı değiştiği fikrinde bulmuşlardı cevabı. Ya da onlar öyle sanıyorlardı.
Tom uykuya dalarken fark etmediği bir olay oldu.
Elmacık kemiği sızlıyordu...
༒︎
Harry ortak salona geldi. Elvis onu şöminenin önündeki koltuğa oturmuş bekliyordu. İçeri girince Tom ve arkadaşlarını aradı. etrafta göremeyince odaya çıktıklarına karar kıldı. O'da Elvis'le beraber odaya gitti. Harry feromonlarını serbest bırakırken Elvis kafası karışmış bir şekilde konuşmuştu.
"Harry senin kokun mu değişti?." Harry ona şaşkınlıkla bir 'hah?' nidası çıkardı. Elvis bunu sevimli bulsa da şuan da bundan daha büyük bir sorunları vardı. Harry ona "nasıl yani?. senin ruh eşini bulduğun zaman ki koku gibi mi?" diye sordu kafa karışıklığıyla.
Elvis ona kafa salladı. Harry dehşete düştü. "B-bu ne zamandan beri değişti ki?" Elvis ona sıkıntıyla bakarak 'bilmiyorum' dedi. Harry bunu düşünmeyi bırakmaz ise uyuyamazdı.
Bu yüzden ikisi de sakinleşince kitap okumaya başladılar. Harry neyse ki dikkatini çeken bir kitap okuyordu da aklına kokusunun değiştiği gelmiyordu.
Elvis en sonunda uykusu geldiği için kendi odasına geçip uyumuştu. Harry ise biraz daha kitap okuyup yatmıştı.
Elmacık kemiğindeki sızı ile...
༒︎
Tom uyanınca odasındaki banyoya girdi. yüzünü yıkamak için musluğu açtı ve yüzüne su çarptı. Kafasını kaldırıp aynada kendisine baktı. Elmacık kemiği üzerinde ruh eşi simgesi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?¿Delta?¿ -BxB-
FantasiUzun süren aramaları sonunda vitasına kavuşan delta Tom Riddle. Hikaye eşcinsel temalıdır. Umuyorum ki anlayış gösterirsiniz. Eğer göstermiyorsanız okumayabilirsiniz.