𝒙𝒙𝜾

170 18 24
                                    

Tom'un Potter ailesine yazdığı kur mektubundan sonra olanları merak mı ediyorsunuz? Şahsen ben merak ediyorum. Ee hadi okuyalım o zaman.

༒︎

Tom kur mektubunu yazmayı bitirdikten sonra Harry'i bulmak için büyük salona doğru yol aldı. Fakat Harry büyük salonda değildi. Kahvaltının başlamasına hala biraz var olduğundan Harry'i burada beklemeye karar verdi.

Slytherin masasında otururken Gryffindor masasından sesler duydu. Bu seslerin sebebinin ise dişi Potter -Harry'nin kız kardeşi, Omega- olduğunu fark etti. Kız arkadaşlarına kibirle kur mektuplarının çoğaldığını anlatıyordu.

Hatta bir ara Tom kendi ismini duymuş bile olabilirdi. Harry ve Kendisinin ruh eşi olduğunu bilmiyor muydu acaba? Fakat bu mümkün gibi durmuyordu. Bu dedikodu Hogwarts'ı derinden sarsmıştı. Ve 1 hafta boyunca bu konu konuşulmuştu.

Bir süre daha bekledikten sonra Harry gelip masaya oturdu. Tom ona tebessüm ederek baktı ve müdürün konuşmasından sonra sessizce yemek yendi. "Sahiden mektup yazdın mı?"

Harry kahvaltısını yaparken sordu. Tom ona muzipce sırıtıp kafa salladı. "Sana demiştim. Vaftiz babama yazsan da olurdu... ayrıca onların beni aileden varsaydığını sanmıyorum..."

Tom, Harry'i kollarıyla sıkıca sardı. "Istersen vaftiz babana da yazabilirim vita" Tom vitasının kulağına fısıldadı. Harry dirseğini Tom'un karnına yavaşça geçirince Tom inleyip karnını ovuşturdu. "Bunu hakedicek ne yaptım?"

Çocuk gibi somurtarak sordu. Harry kıkırdayıp başını salladı iki yana. "İnsan içindeyken kulağıma fısıldama lütfen..." sesi kısık çıksada Tom'un yüzüne kendini beğenmiş bir sırıtma yerleşti.

"Demek etkileniyorsun..." bu mırıltıya karşın Harry, Tom'a bakmadan yemeğini yemeye başladı. Tom onun güzel yüzünü izledi bir süre. En sonunda Harry'e doğru eğilerek konuştu.

"Fısıldamam çok mu etkileyici?" Tom, Harry'nin bunu demesini bekliyordu. Etkileyici... çok etkileyici... fazla etkileyici... her hangi biri ama bir iltifat. Harry de bunu sezmiş olacak ki sessizce konuştu.

"Biraz etkileyici işte..." Harry bunu söylesede Tom'un fısıltısının fazlaca etkileyici olması onu kızartıyordu. "Yalan söylüyorsun... vitam" Harry 'vitam' sözcüğü kulağına fısıldandığı anda kızarırken Tom'a dik dik baktı.

"Ben sana ne dedim?!" Bi hışımla konuşunca tom sırıttı. "Biraz etkileyici ama görünüşe göre bayağı etkileyici ha?" Harry sesli bir nefes verip ağzına peynir parçası soktu. Zaten biraz sonra baykuşlar gelip mektupları dağıtmıştı.

Harry Durmstrang'tan gelen mektubu okurken yüzü endişeyle doldu. Tom merak etse de özel bir konu olduğunu biliyordu. Harry ayaklanınca dikkatlice onu izlemeye başladı. En sonunda salondan çıkınca arkasından ilerledi.

•••
Durmstrang olayını unuttuysanız şöyle özetliyim: beta bir öğrenci saldırıya uğruyor dört kişi görev grubu olarak seçiliyor ve Tom da harry'nin yanında gidiyor. Saldırıya uğrayan öğrenciyi komadan uyandırıyorlar ve okula geri geliyorlar. Bu sahneler Durmstrang'ta kaldıkları günlerden kesitlerdir.
•••

"Ne oldu Harry?" Tom endişeli bir ifadeyle konuştu. Harry'nin yüzü karanlıktı. "Bana eve gelmemi söylüyorlar." Harry mektubu Tom'a fırlattı.

𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚,

𝑫𝒆𝒓𝒉𝒂𝒍 𝒆𝒗𝒆 𝒈𝒆𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒔𝒖𝒏. 𝑩𝒖 𝒎𝒆𝒌𝒕𝒖𝒃𝒖 𝒃𝒊𝒛𝒆 𝒂𝒄̧𝜾𝒌𝒍𝒂𝒚𝒂𝒄𝒂𝒌𝒔𝜾𝒏.

?¿Delta?¿ -BxB- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin