𝒙𝜾𝒙

254 20 15
                                    

"Diğer konu ise Thomas Connel'in atılıp atılmaması..." Bütün herkes bunu bekliyordu.

༒︎

"Dinlen birazcık..." Tom, Harry'nin mührünü öptü. "Az kaldı..." Harry'nin sesine yorgunluk hakimdi. Şuanda öğrencilerin mektuplarını okuyordu. Sadece on beş kişi olsalar da işin içine aileler de girince bu iş çok yorucu oluyordu. 

Bir kişi daha İlvermony'e geçmek istediğine karar vermişti. Ailesi ise Durmstrang'da kalmasını savunmuştu. O ise hem aileye hem de ateşböceğine özel mektup yazmıştı. Ve daha fazlası...

En sonunda bütün mektuplar bittiğinde saat gece yarısını geçmişti. Hızlı bir duş aldı. Çıktığında Tom'u aradı. Gözleri yatakta uyumakta olan Tom'un üzerinde duraksadı. Bir süre izledikten sonra giyinmeyi umursamadan yatağa ilerledi.

Tom sanki vitasını hissetmiş gibi sarıldı onun beline. Harry gülümseyerek Tom'a daha da sokuldu. İkiside birbirlerinin kokusuyla uyudular.

༒︎

"Biraz daha kalın"

Jeong gözlerindeki bariz korkuyla konuşunca Harry bir iç daha çekti. Vitası ateşböceklerine karşı çok fazla kormua içgüdüsüne sahipti. Ona üzgünce bakarken Alvin konuştu.

"Merak etme sende birkaç gün sonra İlvermony'e geçeceksin. O zamana kadar dikkatli olursunuz diye umuyorum"

Bunu herkes dikkate alsa da Alvin dik dik Thomas'a bakmadan edememişti. Arkadaşının saldırıya uğramasının nedenini bu adam olarak görüyordu. Jeong, Alvin'i dürtünce Alvin başka tarafa bakmıştı.

"Birileri bu işi çok dalgaya aldığı için..."
Alvin homurdandı fakat bunu çoğu ateşböceği duymuştu. Birkaç kişi onaylar gibi kafa sallayıp mırıltılar çıkarır iken birkaç kişi buna karşı çıkmıştı.

Zaten karşı çıkanların çoğu Thomas'ın arkadaşları ve Jeong'tu. Jeong'un onu savunması Thomas'ın kalbinin sekteye uğramasına sebep oldu. İçi suçlulukla dolunca titrek bir nefes vermeden edemedi.

Jeong, onun suçluluğunu hissedince ellerini birleştirdi ve ona küçük bir tebessüm gönderdi. Thomas her ne kadar içindeki suçluluktan kurtulamasa da jeong'a küçük bir gülümseme sundu.

"Pekala, herkes işine geri dönsün" Aldis -Durmstrang başkanı- el çırparak ateşböceklerinin dikkatini çekti. Bununla birlikte diğerleri söylenerek uzaklaştılar. Kalanlar sadece görev grubu, Aldis, Jeong ve Thomas'tı.

Ortam sessizdi. Bu sessizlik bir süre devam etti. Tâ ki Jeong'un midesi guruldayana kadar. Jeong kıpkırmızı kesilirken Alvin olayı toparlamak amacıyla konuştu. "Hadi yemek yemeye gidelim. Kurt gibi Açım!"

Harry içten içe güldü. Ateşböceklerini çok seviyordu. Onlarla ayrı kalmak istemiyordu fakat başka şansı da olmamıştı. Gerçi bu olay bir yandan da iyi olmuştu. Deltasıyla tanışmıştı. Bunu hatırlamasıyla kısa bir süre gülümseyip Tom'a baktı.

Tom'da ona bakıp gülümsedi. Tom, Harry'nin elini baş parmağıyla okşadı. Harry onu hafifçe çekiştirerek yürümeye başladı. Onu nazikçe diğerleri gidiyor diye uyarmıştı.

Hepsi birlikte Durmstrang yemek salonuna geldiler. İçeri girdiklerinde ateşböcekleri kendi masalarında oturuyorlardı. Hızlıca onların yanına gittiler.

?¿Delta?¿ -BxB- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin