𝒙𝜾𝜾

803 64 19
                                    


Harry kafasını Tom'un göğsüne yasladı. "Niye böyle bir şaka yapıyorsun ki?. Canını acıttım diye ödüm koptu." Tom Harry'nin ağlamaya başladığını ve gerçekten korkmuş olduğunu görünce sımsıkı Harry'e sarıldı.

༒︎

Sonraki bir kaç gün Harry ve Tom'un dedikodusuyla geçti. İkili birbirlerine eskisinden daha yakın olsalar da hala ortada bir kur olayı yoktu.

Bu ise toplum içinde ayıplanan birşeydi. Tom Harry'le kur mektubu olayını konuşmuştu. Harry ise bunu potter ailesine göndermesine gerek olmadığını vaftiz babasına göndermesinin daha iyi olacağını söylemişti.

Tom yine de geleneklere uygun bir şekilde ailesine göndermesi gerektiğini savunmuştu. Harry Tom'un ısrarlarına daha fazla dayanamayıp kabul etmişti. Bunun ardından Tom potter ailesine kur mektubu yollamıştı.

𝐓𝐨𝐦 𝐑𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞'𝐝𝐚𝐧 𝐤𝐮𝐫 𝐦𝐞𝐤𝐭𝐮𝐛𝐮


𝐵𝑎𝑦 𝑣𝑒 𝐵𝑎𝑦𝑎𝑛 𝑃𝑜𝑡𝑡𝑒𝑟,

𝐾𝑢𝑟 𝑦𝑎𝑝𝑚𝑎𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑑𝑖𝑔̆𝑖𝑚 𝑘𝑖𝑠̧𝑖 𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑃𝑜𝑡𝑡𝑒𝑟'𝑑𝚤𝑟. 𝑂𝑛𝑢𝑛 𝑏𝑒𝑛𝑖𝑚 𝑣𝑖𝑡𝑎𝑚 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑛𝑢 𝑏𝑖𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚. 𝑆𝑖𝑚𝑔𝑒𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧 𝑐̧𝚤𝑘𝑡𝚤 𝑣𝑒 𝑏𝑎𝑔̆𝑙𝑎𝑛𝑑𝚤𝑘. 𝐴𝑟𝑡𝚤𝑘 𝑘𝑎𝑙𝑎𝑏𝑎𝑙𝚤𝑘 𝑎𝑟𝑎𝑠𝚤𝑛𝑑𝑎 𝐻𝑎𝑟𝑟𝑦'𝑑𝑒𝑛 𝑢𝑧𝑎𝑘 𝑑𝑢𝑟𝑚𝑎𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚. 𝐾𝑢𝑟 𝑚𝑒𝑘𝑡𝑢𝑏𝑢𝑚𝑎 𝑜𝑛𝑎𝑦 𝑣𝑒𝑟𝑚𝑒𝑛𝑖𝑧𝑖 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚.

𝑆𝑎𝑦𝑔𝚤𝑙𝑎𝑟𝚤𝑚 𝑣𝑒 𝑠𝑒𝑣𝑔𝑖𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚𝑙𝑒 ,
𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒

Bütün öğrenciler büyük salonda oturmuş kahvaltılarını yapıyorlardı. Bir süre sonra baykuşlar içeriye akın etti. Herkes mektuplarını okurken Harry ve Elvis yemeklerine devam ediyorlardı.

içeride yankılanan kartal sesiyle bu sesi tanıyan ateşböcekleri kafalarını kaldırdı. Kartal zarif bir süzülüşle Harry'nin önüne kondu. Harry kartala et yedirirken Elvis kartalın ayağındaki notu aldı.

Notun arkasında Durmstrang'taki öğrenci başkanının mührünü gördü. Mührü Harry'e gösterdi. Harry sakince notu aldı. Tom Harry'i izliyordu. Notu okuyan Harry'nin yüzü değişince kaşları çatıldı. Ne olmuştu ki?.

Endişeli olduğu belli olan Harry ayaklandı. Tom onunla beraber kalkıp kalkmamak arasında kalmıştı. Elvis'e baktığında o da endişeliydi. Harry'e tekrar baktığında ise Müdürün yanına gittiğini gördü.

Tom, Harry'nin Müdür Dippet'e ne söylediğini bilmiyordu ama Müdür Dippet'in yüzündeki ifadeden bunun hiç hayra alamet olmadığını anlıyabiliyordu.

Müdür Dippet harry'e aşağı yukarı bir baş sallaması verdi. Harry hızlı bir şekilde kürsüye geçti. "Keith, Felix, Suzuki ve Mabel binaları size bırakıyorum. Sorun çıkmasın. Elvis, Craig ve Alvin siz benimle geliyorsunuz iyi hazırlanın."

?¿Delta?¿ -BxB- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin