𝒙𝒗𝜾𝜾𝜾

469 41 22
                                    

Asıl dehşet verici olay ikisinin kurda dönüşmesiydi.

༒︎

"Harry!" Alvin bağırarak Harry'nin yanına koştu. Arkasından da Craig koşuyordu. "Onları nasıl ayıracağız?" Craig, Alvin'in biraz önünde dururken sordu. Bi nevî onu korumaya almaya çalıştı.

"Bilmiyorum. Şuan endişelendiğim o kadar çok şey var ki..." Harry fısıldadı. "Ama en çok istediğim şey ikisinin de yaralanmaması." Alvin çaresizlikle Craig'in elini tuttu. Craig tanrıya dua etmeye başladı.

Bu sırada Elvis-kurdu- Tom'a pençe savurdu. Tom neyseki kontrollüydü. Sadece Elvis'in vitasına hırlaması onu sinirlendirmeye yetmişti. Kendisi bir delta olarak Elvis'i kolayca alt edebilirdi. Fakat yapamıyordu çünkü Elvis, Harry'nin kardeşi gibiydi.

"yapmalı mıyım?" Harry sessizce Craig'e sordu. Bütün vücudu kasım kasım kasılmıştı. Bir yanda deltası bir yanda kardeşi dediği alfa vardı. Tırnakları, avuç içlerinde kırmızı izler bırakıyordu.

Bu durumdan en çok etkilenen kişi tabiki Harry'di. "Bilmiyorum..." Craig'in sesi o kadar kısıktı ki Harry'nin dibinde durmasa Harry onu duyamayacağına emindi. "Birşeyler yapmalıyız..." Alvin titrek bir sesle söyledi. "Evet ama ne..."

Harry gözlerini önündeki sahneden ayıramıyordu. İki kurt hâlâ birbirlerine zarar vermeseler de o bundan çok korkuyordu. En son savaştayken böyle hissetmişti. Sevdiği kişilerin zarar görebilecek olması düşüncesi onu delirtiyordu.

"bu böyle olmayacak..." Craig fısıldadı. "Onları ayırmayı mı düşünüyordun?" Alvin fısıltıyı duydu ve cevap verdi. "Sakın öyle birşey deneyeyim deme." Harry her ne kadar iki kurda odaklansa da bir kulağı diğer kişileri dinliyordu.

Harry'nin gözleri genişledi. İçini bir korku sardı. Önümde gerçekleşen sahneyi hiçbir şekilde açıklayamazdı. Kalbi sıkışıyormuş gibi hissetti. Sanki binlerce el kalbini sıkıyordu.

༒︎

Alvin küçük bir korku nidası çıkardı. Elvis, Tom'u yaralamıştı. Tom'un kurdunun ön sağ bacağında boylu boyuna pençe izi vardı. Ve bu iz kanıyordu. Alvin, Harry'nin de kurda dönüşmesiyle dehşete düştü.

Omega vücudu bu kadar feromonu kaldıramayarak dizleri üzerine düştü. Craig hemen onu tutmuştu. Bir alfa olmasına rağmen o bile deltanın ve vitasının feromonuna katlanamıyordu. Tabi Elvis'in de feromonu umursanmayacak gibi deildi.

Etrafta bulunan çoğu -hepsi de olabilir- dizleri üzerine yığılmış durumdaydı. Çoğu bir deltanın ve vitanın etrafımda olmanın şokuyla gelişen sahneye bakıyordu.

Harry iki kurda da hırladı. Elvis başta karşı çıksada Harry'nin feromonunu salmasıyla beraber inleyip geri çekilmişti. Harry, Elvis'in geri çekildiğinden ve birdaha saldırmayacağından emin olduktan sonra Tom'a döndü.

Tom şimdi tamamen sakinleşmişti. Hatta biraz da gururlu denilebilirdi. Vitası onu korumuştu. O eski kafalı falan deildi. Vitaların en düşük sınıf olduğunu düşünmüyordu. Asıl düşüncesi vitaların deltalardan bile daha güçlü olduğuydu.

Bir düşünün bir vita eşi olan deltaya istediği her şeyi yaptırabilirdi. Yani kim eşi olan birine hayır diyebilirdi. Hele de eşi Harry kadar güzel ve tatlıysa. Zekasını ve kurnazlığını unutmamak gerekirdi.

?¿Delta?¿ -BxB- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin