𝒙𝒗

508 45 9
                                    

"Başkanımız, kızgınlığa girmis." Hiçbir ateşböceği buna şaşırmamıştı.

༒︎

Masadaki boş tabak ve bardaklar bir 'pof' sesiyle kayboldu. Tom uzunca Harry'e baktı. Harry şuanda sadece pijamalarıyla duruyordu. "Hadi seni banyo ettirelim hm?" Tom sorduğu vakit Harry'nin yüzü ilgi alacağı için aydınlandı.

Zaten şuan deltasının kucağına atlamamak için zor duruyordu. Neyseki Akademideki çalışmaları işe yarıyordu. Fakat deltası daha fazla feromon yayarsa dayanamayacağına emindi.

Tom Harry'i soymaya başladı. Harry'nin sıcak bedenini hissedebiliyordu. Yutkundu, hızlıca küvete ılık  su doldurdu. Harry'i bir çocuk gibi koltukaltlarından tutup küvete yerleştirdi.

O biraz suyla saçlarını ıslatırken Harry'de gözlerini kapatmış deltasının ilgisini bekliyordu. Kafasına değen nazik elleri hissedince memnun bir mırıldanma çıkardı. Tom nazikçe Harry'nin saçlarını köpükledi.

Harry'nin gözlerinin üzerine bie elini siper ederek saçlarını duruladı. End sonunda da vücudunu köpükleyip duruladı. Harry'i küvetten çıkarıp yumuşak bir havluyla kuruladı.

"Hangi pijamanı giymek istersin?" Harry, Tom'un sorusuna mızmızlandı. "Giymek istemiyorum. Çok sıcak!" Tom ona sevgiyle bakıp kıkırdadı. "Ama giyinmen lazım vitam" Harry'den ikinci mızmızlanmasını aldı.

"İstemiyorum. Eriyecek gibi hissediyorum" Tom bir kez daha kıkırdayıp olumluca kafa salladı. "Tamam bir şey giymiyorsun. Fakat iç çamaşırı giymen şart!" Tom bunu dedikten sonra çekmecenin birinden bir boxer çıkardı.

Harry hızlıca olumsuz anlamda kafa salladı. "Hayır! Zaten hemencecik ıslanıyorlar." Tom bu yoruma gülümsese de yanakları kızardı. En sonunda Harry'nin sızlanmalarına dayanamayıp Harry'e hiç bir şey giydirmedi -giydiremedi-.

"Tamam. Tamam. O zaman izin ver saçını kurulayayım." Harry uysalca yatağa oturdu. Tom eline yumuşak bir saç havlusu aldı. Nazikçe ve masaj uygulayarak Harry'nin saçlarını kuruttu. En sonunda Harry'nin kızgınlığı onun uykusunu getirdi.

༒︎

Tom duştan çıktıktan sonra kendini biraz daha kontrollü hissediyordu. Harry'nin saçlarını kurularken az kalsın yapışacaktı vitasına. Zaten vitası da feromonlarını yayma konusunda hiçte utangaç deildi. Deli gibi feromon yayıyordu.

Neyse ki feromonlu gömleğini ve birkaç kıyafetini Harry'e vermişti. Harry'de bunları kendine yuva yapmıştı. Tom bir süre onu izlemiş ardından ise kendini duşa-tabiri caizse- atmıştı.

Giyindikten sonra bir süre daha vitasını izledi. Üzerini değiştirdikten sonra odadan çıktı. Bir ateşböceği bulmak umuduyla koridorlarda dolaşırken en sonunda kütüphaneye gitti. Orada Alvin ve Craig'i buldu.

Yanlarına gittiklerine kitapların kopyalarını yarattıklarını gördü. Onu ilk fark eden Alvin olmuştu. Craig bir
ravenclaw olarak işine fazlasıyla odaklanmıştı. Tom iyice onlara yaklaştı.

"Nasıl gidiyor?" Craig, Tom'un sesine irkildi. Tom bir sandalye çekip otudu. Alvin sakince işine devam etti. Craig onun cevap vermeyeceğini anlayınca cevabı kendisi verdi. "Kitapların kopyalanması az kaldı. Ardından tarama yapacağız."

?¿Delta?¿ -BxB- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin