𝜾𝒗

1.1K 95 33
                                    

Odaya geldiklerinde Müdür Dippet sorunun ne olduğunu sordu. Harry cevap verdi...

"Efendim, Ateşböcekleri Akademisinde belirli günlerde toplantılar olur. Ve burada bize verebileceğiniz bir yer var mı diye sormak istiyorum. Mümkün olursa kimsenin bilemeyeceği bir yer."

Müdür Dippet biraz düşündükten sonra ona cevap verdi." Aslında birkaç yer var. Seçimi size bırakacağım. Yerleri size yazıp vereceğim. Sadece bana nerede çalışmak istediğinizi belirtmeniz yeterli olacaktır."

Harry kafa salladı. Müdür Dippet kağıda yerlerin isimlerini ve nerede olduklarını yazdı.

☾︎☾︎☾︎☽︎☽︎☽︎

Boş Tılsım Sınıfı

-İkinci kat, en sonuncu kapı

Boşaltılmış Kehanet Sınıfı

-Beşinci kat, tek kapı

İhtiyaç odası

-Üçüncü kat, Gizli kapı

(Koridorda üç kez dolaşıp ihtiyacınız olan şeyi düşünün böylece önünüzde bir kapı belirir. Normali süpürge dolabıdır.)

☾︎☾︎☾︎☽︎☽︎☽︎

Harry eline aldığı kağıda baktı. Üzerinde yazan yazıları okudu. Kafasını kaldırıp Müdür Dippet'e teşekkür etti ve Müdür odasından çıktı.

Odadan indikten sonra ders zamanına kadar odada durduğunu fark etti. Hızlıca dersi olsan biçim değiştirme sınıfına gitti. Neyse ki tam vaktinde gelmişti. Elvisin yanına oturdu. Elvis ona soru sorarcasına bakınca fısıldayarak 'Hallettim' dedi.

Sınıfa birkaç dakika sonra profesör Marcella girdi. Sessizce oturan öğrencilere baktı. Gözü Tom ve Harry'nin üzerinde dolaştı. Diğer öğrenciler sabırsızlıkla yılın ilk dersini bekliyorlardı.

Sonunda herkesin-Bir çoğunun- beklediği ders başlamıştı. Profesör Marcella "Bu yılın ilk biçim değiştirme dersinin konusu bir çift terliği tavşana dönüştürmek." Deyip terlikleri tavşana dönüştürmüştü.

Bu dönülümü gören öğrenciler Profesör Marcella'nın dediği büyü ve asa hareketleriyle çalışmaya başlamışlardı. Bu büyüyü ilk yapan kişi yada kişiler Tom ve Harry olmuştu. Profesör Marcella Slytherin'e elli puan verdikten sonra komuştu.

"Tebrik ederim, bay Potter ve bay Riddle. Büyüyü söylediğinizi duymadım. Sözsüz büyü müydü?"

Tom kafa sallarken Harry sadece "sadece çok kısık söylemişim efendim. Sözsüz büyü bilmiyorum." Dedi. Elvis ona " niye yalan söylüyorsun?. Yapabildiğini söylesene" diye fısıldadı. Harry ona dönmeden önce etrafına baktı. Ardından Elvis'e döndü.

"Dikkatli ol biri duyacak. Sadece gücümü göstermek istemiyorum. Bence hak etmiyorlar." Deyince Elvis sadece kafa salladı ve kendi terliklerini sözsüz bir büyüyle tavşana çevirdi. Profesör Marcella yapabilen herkesin binasına beşer beşer düşürerek puan veriyordu.

Ders bitince Harry diğer binalarda görevlendirdikleri öğrencileri bulmak için dersliklerde bekledi. Üç binadada görevlendirdikleri öğrencileri bulup hepsinin diğer derse kadar ne kadar zamanları olduğunu sordu.

?¿Delta?¿ -BxB- Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin