Herkes şaşkınca Harry'e baktı.
༒︎
Elian Velasco-Alfa ateşböceği- şaşkınlıkla haykırdı. "Ne! Nasıl yani?"
Harry ona keskin bir bakış attı. Çok fazla ses çıkarıyordu ve kızgınlığa girmek üzere olan hassas duyguları sayesinde onun sesini çok yüyksek işitiyordu.Tom onun ruh hâlini anlamış ve hırlarcasına konuşmuştu. "Bağırma.."
Elian Tom'un konuşmasıyla yerine sindi. Harry derin bir nefes verip konuştu. "bir ateşböceğine zarar gelmiş. Bunun olmasına izin verdiği için o sorumlu. Bu mevkiyi hak etmiyor"Thomas şokta görünüyordu. Sesini bile çıkaramıyordu. Harry hepsine bir kere daha baktı. Görev grubu sesini çıkarmıyordu. Harry Tom'a baktı ve Harry'nin gözlerindeki sert bakış yumuşadı.
Elvis onlara bakma girişiminde bulunduğunda birbirlerine derin bir şekilde baktıklarını gördü. Yüzünde oluşan kızarıklıkla kafasını tekrar masaya çevirdi. Aralarındaki yoğunluk Freya kızgınlığa gireceği zaman hissettikleri gibiydi.
Harry kafasını Durmstrang ateşböceklerine çevirdi. "Şimdi oylamayla yeni Durmstrang okul başkanını seçeceğiz. Aday olmak isteyen birisi var mı?"
Bir el kalktı. Harry elin sahibine bakınca onun Riley Dawson -Alfa- olduğunu gördü. Harry kafa salladı ve konuştu. "Riley'den başka aday var mı?"
bir el daha kalktı. Bu seferki kişi Aldis Cole -Beta- idi."Riley diyen kişiler ellerini kaldırsınlar"
Harry beş el saydı. Kafa salladığında eller aşağıya indi. Riley bu seçimi kaybettiğini anlamıştı. "Aldis'e oy veren kişiler elini kaldırsın." Bu sefer sekiz el saydı."Bu durumda Aldis Cole yeni Durmstrang okul başkanı." Thomas bu duruma çok bozulmuş görünüyordu. Fakat ateşböceklerinin güvenliğini sağlayamamıştı.
Şuan en çok gurur duyduğı şeyle cezalandırılıyordu. Okul başkanı olmakla övünüyordu fakat şuan sadece bir öğrenciydi. Kahrolası bir öğrenci(!).
Bir hışımla yerinden kalktı.Harry Alvin'e bir bakış attı. Alvin kafa salladı ve Thomas'ın arkasaından kalktı. Drumstrang öğrencileri başkanlığıyla övünen ateşböceğini izlediler.
Görünüşe göre bir şeye sinirlenmişti. Sonra yeni gelen omega bir ateşböceğinin Thomas'ın peşinden gittiğini farkettiler. Omega birkaç defa Thomas'a seslendi. Thomas'ın onu duymazdan geldiği belli oluyordu.
En sonunda omeganın asasını çıkarıp bir büyü mırıldanmasını izlediler. Thomas gelen büyüyü göremedi. Bilinci hızla kapanırken omega onu yakaladı. Durmstrang öğrencilerinin omeganın bu kadar güçlü olmasını beklemedikleri için şaşırdıkları görülebiliyordu.
Alvin Thomas'a bir büyü yaparak uçmasını sağladı. Tekrar hayalbozan büyüsünün kapsam alanına girdiklerinde Alvin Thomas'ı yavaşça yere indirdi. Diğerleri onun yanına gelirken sadece büyüyü söyledi.
"Bayıltma büyüsü." Alvin açıkça Thomas'tan hoşlanmıyordu. Bunu oradaki herkes biliyordu. Thomas dahil. Ateşböcekleri Thomas'ı ayılttıktan sonra herkes tekrar yerlerine geçti.
Harry boğazını temizledikten sonra konuşmaya başladı. "Sakinleştiysen devam edebiliriz." Thomas kafa salladı. "Şimdi ise güvenlik önlemleri alabiliriz." Ateşböcekleri -görev grubu hariç- kafa karışıklığıyla Harry'e baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?¿Delta?¿ -BxB-
FantasyUzun süren aramaları sonunda vitasına kavuşan delta Tom Riddle. Hikaye eşcinsel temalıdır. Umuyorum ki anlayış gösterirsiniz. Eğer göstermiyorsanız okumayabilirsiniz.