Sombra_Amor Sana yazıyorum bu bölümü! Her yorumunla beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim! :)
Tw: smut/ müstechen kısmı okumak istemiyorsanız ya bu bölümü atlayın ya da uyarı koyduğum yeri ve bitişini okumayın.༒︎
En sonunda ikiside yorgun düştü.
༒︎
Tom koridorları bir bir geçerken vitasını düşünüyordu. Aklındaki görüntüler anlatılamazdı. Gösterilirdi, fakat o bir düşünseli olmadan nasıl gösterebilir bilemiyordu. Fakat en çok istediği şey vitasını mühürlemekti. Fakat vitasını şu anda mühürleyemezdi. Bunu düğün gecelerinde yapmaları gerekiyordu.
Odalarının önüne gelince bir duraksama yaşadı. Eğer şuan o odaya adım atarsa kesinlikle dayanamazdı. Arkasını döndü ve boş bir koridor bulana kadar yürüdü. En sonunda dar, karanlık bir koridorda durdu. Etrafına engelleyici bariyerler çekip feromonlarını serbest bıraktı.
Gözlerini kapatıp sakinleşmeye çalıştı. Tâ ki bir erkek sesi duyana kadar. "Vitan kızgınlıkta ve sen neden buradasın?" Tom sesin geldiği tarafa bakınca bu kişinin Elvis olduğunu gördü.
"Eğer yanına gidersem dayanamayıp onu mühürlerim" dedi tereddütle. Hala bu konuyu konuşup konuşmamakta emin değildi. "İstememesinden mi korkuyorsun?" Tom, Elvis'in sorusuna hazırlıksız yakalandı. Bundan gerçekten korkuyor muydu?.
"Hayır." Dedi. Fakat kendisi hala cevabı bilmiyordu. "O zaman neden buradasın? Vitanın sana ihtiyacı olduğu vakit sen neden buradasın!?" Elvis'in biraz da olsa sert konuşması deltasının sinirlerini oynattı. Tom kendine ve deltasına hatırlattı. Elvis haklıydı. Şuan da vitasının, Harry'sinin yanında olmalıydı.
Ani bir düşünceyle sırtını yaslandığı duvardan ayırdı. Elvis sadece sırıtarak Tom'un gidişini seyretti. "Harry'e nazik davran" kendi kendine fısıldadı.
༒︎
Tom odanın kapısına geldiğinde -yine- duraksadı. Vitası gerçekten mühürlenmek ister miydi?. Umuyordu ki Harry hala iradeli düşünebiliyor olsundu. Sadece vitasının sözüne göre hareket etmek istemiyordu. Eli tereddütle kapı koluna gitti.
Kapıyı araladığında vitasının daha tatlı ve baştan çıkarıcı lotus kokusunu hissetti. Başı şimdiden dönmeye başlamış, deltasına kontrolü vermemek için savaşıyordu. İçeriye bir adım atıp hızlıca kapıyı çarparak kapattı.
Harry içeri girenin deltası olduğunu bilsede kapı sesine irkildi. Çok sert kapatmıştı. Tom'un kızarmış yüzüne baktı ve ne yaptığını ancak fark edebildi. O şuan da kendisini parmaklıyordu. Refleksle çıplak vücudunu saklamaya çalıştı.
Tom kıkırdayarak konuştu. "Zaten her yerini gördüm vitam. Bu saklanma çabası boşuna. Bana güzel vücudunu göster" bunu söylerken bir yandan da gözleri siyahlaşıp geri eski rengine geliyordu. Harry seslice yutkundu.
"Sen nasıl istersen delta" ellerini yavaşça üzerinden çekti. Tom büyük bir açlıkla Harry'e bakmaya başladı. "Sana son bir şey soracağım Harry. Mühürlenmek istiyor musun? Bunu sana soruyorum vitana değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?¿Delta?¿ -BxB-
FantasyUzun süren aramaları sonunda vitasına kavuşan delta Tom Riddle. Hikaye eşcinsel temalıdır. Umuyorum ki anlayış gösterirsiniz. Eğer göstermiyorsanız okumayabilirsiniz.