Müdür Dippet kürsüye geçti. Tom ise dikkatlice onu dinlemeye başladı.
Müdür Dippet "Büyük ihtimalle hepinizin kulağına gitmiş olabilecek bir haber vereceğim." Deyince salonda kıkırtılar duyuldu. Müdür Dippet devam etti.
"Gördüğünüz öğrenciler Ateşböceği Akademisinden gelen misafirlerimiz. Olayları duyduğunuza eminim. Bu yüzden konuyu fazla eşmeyeceğim. Sizlere olacaklar hakkında birkaç bilgi vermesi için profesör Marcella'yı çağırıyorum. Söz sizde."
Müdür yardımcısı profesör Marcella zarif adımlarla kürsüye yürüdü. Kendisi Ravenclaw bina başkanıydı. Öğrenciler onun konuşmasını bekliyorlardı. Bu yeni okul hakkında bir şeyler bilmek istiyorlardı.
"Ateşböceği Akademisinde Binalar yok. Bu yüzden öğrenciler seçmen şapkayla beraber yeni evlerini öğrenecekler. Ayrıca Ateşböceği Akademisi hakkında başka bir bilgim yok."
Öğrenciler son bilgiyle bir inilti nidası çıkardılar. Onlar daha fazla bilgi bekliyorlardı. Ayrıca profesör Marcella bir Ravenclaw'dı. Bilgiye aç bir kişiydi. Akademi hakkında daha fazla bilgi edineceğini biliyorlardı.
En sonunda profesör Marcella yere bir tabure koyup seçmen şapkayı elinde tuttu. Bir yandan da yanında uçan parşomende ki isimleri okuyordu.
"Argent Craig"
"Ravenclaw!"
"Brown Alvin"
"Hufflepuff!"
"Campbell Darian"
"Hufflepuff!"
"Collins Evan"
"Ravenclaw!"
"Davies Felix"
"Gryffindor!"
"Gray Drew"
"Ravenclaw!"
"Marshall Keith"
"Slytherin!"
"Morrison Dakota"
"Hufflepuff!"
"Paters Cora"
"Slytherin!"
"Paters Tegan"
"Ravenclaw!"
"Potter Harry"
profesör bu ismi okuyunca slytherindeki üç arkadaşın dikkati seçilen öğrencilere döndü. Salonda sorular dönmeye başladı.
"potter mi?" "Gryffindor ikilisinin kardeşi mi acaba?" "Ünlü potter ailesinin oğlu neden Hogwarts'a gitmiyor ki?" Gibi daha niceleri...
Harry ise zarif ama sağlam adımlarla ve dümdüz suratıyla beraber tabureye oturdu. Profesör Marcella seçmen şapkayı kafasına koydu. Şapka mırıldanmaya başladı.
"vay vay vay... potter ailesinin bir ferdi daha. Fakat sen farklı duruyorsun. Kardeşlerin gibi cesaretle dolusun ama sinsiliğin cesaretinin önüne geçmiş... seni nereye koyacağımı biliyorum genç büyücü, dikkatli ol."
"Slytherin!"
Seçmen şapkanın söylediği bina ismi bir çok kişiyi dondurdu. Potter ailesi cesaretleriyle ünlü bir aileydi. Ve salonda bulunan birçok kişi -Gryfindor ve Hufflepuff çoğunlukla- onun Gryffindor olmasını bekliyordu.
Harry şapka kafasından kaldırıldığında ayağa kalkarak yeni binasının masasına oturdu. Slytherin öğrencilerinin çoğu binalarında bir potter görmek istemiyormuş gibi ona iğrenerek bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?¿Delta?¿ -BxB-
FantasyUzun süren aramaları sonunda vitasına kavuşan delta Tom Riddle. Hikaye eşcinsel temalıdır. Umuyorum ki anlayış gösterirsiniz. Eğer göstermiyorsanız okumayabilirsiniz.