Kapıdaki figür içeri girince onlara "bende katılsam olur mu?" Dedi.
Bazı omegalar Tom'un içeri girdiğini görünce ona içeri gelmesi için el salladılar. Tom onları takmadan sadece Harry'e bakıyordu.
Harry Tom'un ona baktığını anlayınca ve diğerlerinin de onun olumlu bir cevap vermesini istediğini hissedince -çoğunlukla omegalar- 'evet' anlamında kafa salladı.
Tom Harry'nin izniyle beraber sınıfa girdi. Harry bu sefer asasıyla beraber rahat koltuklar oluşturdu. Tom Harry'nin gücüne hayran kaldı. Harry'e her gün daha fazla aşık oluyormuş gibi hissediyordu.
Harry sınıftaki başka bir kişiye söyledi."Diana kilitleme büyüsünü yenile lütfen..." Taylor Diana -bir Slytherin öğrencisiydi- Harry'i onayladı.
Harry konuşmaya başlamadan önce derin bir nefes aldı." Evet buraya sizlere önemli açıklamaları söyledikten ve gerekli önlemler aldıktan sonra asıl toplantımıza başlayacağız"
Keith el kaldırdı. Harry ona nazikçe gülümseyerek söz verdi. "Peki ya ne için önlem alıyoruz?" Harry ona kısaca cevap verdi."sonra açıklayacağım."
Keith ise zorlamadan kabul etmiş ve merak ettiği sorunun cevabını öğrenmek için beklemeye başlamıştı.
Harry bir süre etrafına baktı ve konuştu."Evet ilk olarak... sorununuz var mı?" Harry iki kişinin parmak kaldırmasını izledi. Sırayla söz hakkı verdi. "Bazı öğrencilerle kavga etmemekte zorlanıyorum..."
Harry ona baktı. Boris her zamanki gibi sinir sorunları olduğunu hatırlattı. Harry ona bakıp "Sadece sana öğrettiğim sakinleşme yolunu hatırla."
Bir diğer kişi bir omegaydı. "Bana psikolojik zorbalık yapıyorlar. Onlara karşılık veriyorum, ama artık gözden uzakta olduğumuz zaman fiziksel zorbalık da yapmaya başladılar."
Birçok kişi bu cümle ile sinirlendi. Tom etrafa yayılan sihir dalgaları ile derin bir nefes aldı. Burada bulunan kişiler çok güçlülerdi. Bazı yedinci sınıf hogwarts öğrencilerinden bile fazla güçlülerdi.
Harry onlara sakince-biraz da sinirle- konuştu. "Tamam sihrinize hakim olun lütfen. Ben de bunun hakkında konuşmak istiyordum." Bir süre sessiz kaldı. Bu sırada öğrenciler sihirlerini biraz daha sakinleştirdiler.Harry yayılan sihirlerin kaybolamsıyla konuştu.
"Aslında son zamanlarda çoğunluk omega olarak zorbalık gördüğümüzün fakındayım. Her ne kadar bazıları yüzümüze söylemeseler de arkamızdan konuştuklarını duydum. Tabi ki birkaç aptalın lafına takılmayacağınızı biliyorum.-Daha kötüsünü bile görmüştük...- "
Öğrenciler onaylayan sesler çıkardılar.
Tom ise her ne kadar mırıldanılsa da herkesin duyduğu 'daha kötüsünü bile görmüştük' lafına takılmıştı. Diğer öğrenciler bunu takmamışlardı.Harry " neyse artık size söylediğim önlemleri ve birkaç karar alıp normal toplantıya başlayacağız." deyince sınıfta 'nihayet,sonunda' ve başka mırıltılı kelimeler dolaştı. Harry onlara gülümseyerek konuştu.
"Tamamdır. Pekala şimdi ilk olarak bu yılki okul başkanı olmak için oylama yapmalıyız. Diğer okullardaki öğrenciler mektupla bana bildirdiler. Sizlere onları okumamı ister misiniz?." birçok kişi el kaldırınca Harry cüppesinin cebinden birkaç parşömen kağıdı çıkardı.
"İlk olarak Durmstrang'a giden öğrencilerin başkanı Thomas Connell. Kendisi bir alfa... Beauxbatons öğrenci başkanı ise Anita Miller. O da bir alfa. Son olarak lütfen aday iseniz elinizi kaldırınız." Sınıftan hiç el kalkmayınca Harry iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?¿Delta?¿ -BxB-
FantasyUzun süren aramaları sonunda vitasına kavuşan delta Tom Riddle. Hikaye eşcinsel temalıdır. Umuyorum ki anlayış gösterirsiniz. Eğer göstermiyorsanız okumayabilirsiniz.