Sunucu öğrencinin konuşmasıyla düşünmeyi kestiler. "Maç başlıyor!!"
༒︎
Hakem ilk önce altın snitch'i bıraktı. Snitch ilk önce Harry'nin etradında döndü. Sonra ise Tom'un etrafında döndü. Snitch gözden kaybolunca bu seferde hakem quaffle'ı havaya fırlattı.
Sunucu öğrenci maçı anlatmaya başladı. "Quaffle hakem tarafından fırlatıldı. Quaffle'ı ilk yakalayan kişi Ateşböceği akademisinden Marshall Keith oluyor. Abraxas Malfoy onun hızına yetişemiyor. Keith hızlı bir pasla quaffle'ı Davies Felix'e yolluyor."
Sunucu onların hızına yetişemezken kelimeler arada yok oluyordu.
"Davies Felix hızlı bir atış ile tutucu
Tiberius Nott'u geçerek takımına on puan kazandırıyor. Slytherin binası buna karşılık daha hırslı karşılık veriyor."Harry aşağıda olan maçtan gözlerini çekip etrafına bakındı snitch'i görme umuduyla. Biraz daha dolaştıktan sonra snitch'i gördü. Hızlıca yükselmeye başladı. Tom'da snitch'i görmüş olacak ki o da yükselmeye başladı.
"Arayıcılar hızlıca yukarıya doğru yükseliyorlar. Harry Potter'ın ve Tom Riddle'ın hızları şaşılacak derecede hızlı." Seyirciler sunucu öğrencinin yorumuyla yukarıya doğru baktılar. Kafasını geç kaldıranlar hiç birşey görememişti.
Harry daha da yükseklere çıkan snitch'i takip ederken arkasından Tom Riddle'ın geldiğini biliyordu. Kalbi hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. O bunun yükselmek için harcadığı enerji kaybından dolayı olduğuna karar kıldı.
Tom ise daha da hızlanarak Harry'nin yanıbaşına geldi. Yan yana giden iki arayıcı snitch'in sağa dönmesi ile manevra yaptılar. Bu durumda Harry daha avantajlıydı. Biraz daha hızlanıp elini snitch'e kapadı.
Elini snitch'e kapattığı anda elinin üzerinde başka bir el hissetti. Bu el Tom'unki idi. Harry içinin büyük bir sıcaklıkla dolduğunu hissetti. Simgesi parlamaya başladı ikisinin de. Tom'un gözleri büyüdü. Harry onun vitasıydı. Tekrar etti içinden Harry onun vitasıydı.
O daha şaşkınlığından çıkamadan Harry süpürgesinden kayıp düşmeye başladı. Tom hızlıca üzerindeki şaşkınlığı attı. Hızlı bir dalışa geçti. Seyirciler yere düşen bedene bakıyorlardı. Sahada oynayan bütün öğrenciler durdu. Pas atılan quaffle yere düştü.
Herkes yere hızla inen bedenin arkasından süpürge'yle dalışa geçmiş Tom'a baktı. Yanağı mı parlıyordu onun?. Tom Harry'yi yere birkaç metre kala tuttu ve kucağına aldı. Yere mükemmel bir denge ile indi. Elvis hızlıca yere inerek Tom ve Harry'nin yanına indi.
Tam Harry'e doğru gidicekti ki Tom ona hırladı. Elvis şaşkınlıkla Tom'a baktı. Gözleri kapkaraydı. Yanına gelen diğer öğretmenlere işaret etti. "İkisi bir birinin ruh eşi fazla, yaklaşmayın. Tom Riddle kurdunun kontrolünde, Harry Potter ise baygın."
Öğretmenler Elvis'in yanında durdular. Tom ancak Harry uyandığı zaman sakinleşecekti. Bu biraz sürüyordu. Tom Harry'i de alıp süpürgeye bindi. Sahadan hızlıca ayrıldı. Elvis onları görünce kendi ruh eşini bulduğu zaman geldi aklına.
༒︎
Harry ve Elvis Ateşböceği Akademisinin kütüphanesinde çalışıyorlardı. Elvis bir yerde o kadar tıkanmıştı ki aklına bir fikir bile gelmiyordu. Arkasından mükemmel bir koku aldı. Çilek kokusu. Koku gittikçe net geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
?¿Delta?¿ -BxB-
FantasyUzun süren aramaları sonunda vitasına kavuşan delta Tom Riddle. Hikaye eşcinsel temalıdır. Umuyorum ki anlayış gösterirsiniz. Eğer göstermiyorsanız okumayabilirsiniz.