Başlama tarihinizi buraya bırakabilir misiniz?
Yazım tarihi: 03.03.2023✨️
Yayımlanma tarihi: 23.04.2023🐣BİRİNCİ KİTAP:
▪︎AŞK VE ÖLÜMÜN HANÇERİ▪︎
🥀
Etimizi keserseniz bizim de kanımız akmaz mı?
Gıdıklarsanız gülmez miyiz? Zehirlerseniz ölmez
miyiz?
Peki ya bize haksızlık ederseniz öcümüzü almaz mıyız?*🥀
•GİRİŞ•
Amors
Ölüm ve aşk sanılanın aksine birbirine belki de en yakın şeylerdi. İkisinde de bir insanın kalbini elinize alıyordunuz ve onunla ne yapacağınız tamamen size kalıyordu. İsterseniz onu sever ve okşardınız, güzel sözler fısıldardınız isterseniz de damarlarını keser, atışını durdurur ve kurumaya terk ederdiniz.
Kalbini birinin avuçlarına bile isteye bırakan insanları tam da bu yüzden anlayamıyordum. Bu çok aptalcaydı, çok korkutucuydu. Ama insanların bir kısmı aşık olmayı başarabiliyordu ve bu insanların şanslı olduğu söyleniyordu. Karşı çıkanlarınsa hiç aşık olmadığından bilemeyeceği.
Şans ve Hızın Oğlu Fortun'un bu denilenlere kıçıyla güldüğüne emindim. Aynen benim yaptığım gibi. Hiç aşık olamayan ama insanları aşık eden ben, hiç ölmeyen ama onları öldüren ben.
Aşk ve Ölümün Oğlu Amors.
Ve yine kendime birini aşık etmiştim, istemeyerek olmuştu. Ama kimse bana inanmayacaktı ve herkes benden korkacaktı. Çünkü böyleydi. Çünkü bana aşık olmakla kalmamış bir de ölmüştü. Güneş ve Zamanın Kızı Sole. Onu öldüren ben değildim ama elbette kimse de buna inanmaya niyetli değildi.
Özellikle de o. Neredeyse gece göğünden kalınca bir tutam gibi görünen uzun ve düz siyah saçları omuzlarından göğsüme bir şelale gibi akıyor ve beyaz tenli pürüzsüz yüzünde iri duran, ayın gümüşi grisinin oturduğu gözleri dudaklarıma odaklanıyorken düşüncelerimi farklı yönlere dağıtmayı başarıyordu -özellikle de odama nasıl girdiği ve ona nasıl böyle hazırlıksız yakalandığımla ilgili olanları. Gözlerinin dudaklarımı arama sebebi arkadaşı adına bir itirafı benden koparmak olsa da bunu düşünemiyordum. Karnımın üzerine ağırlığını vermiş ve boynuma kendi hançerimi dayamışken kendi kendime onun düşman olduğunu hatırlatıyordum.
Aşık olamadığımı söylerken ciddiydim ama bu benim de bazı isteklerim olmadığı anlamına gelmiyordu. Ne yazık ki Solum'un bana bir Oğlu olarak bahşettiği insanüstü yetenekler iki şeyle sınırlandırılmıştıı. Aşık olmamak...ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ve Ölümün Hançeri (+18)
Fantasy▪︎Aşk ve Ölümün Hançeri▪︎ WattpadFantasyTR Aşk Ateşiyle Kavrulan Fantastikler okuma listesinde! Etimizi keserseniz bizim de kanımız akmaz mı? Gıdıklarsanız gülmez miyiz? Zehirlerseniz ölmez miyiz? Peki ya bize haksızlık ederseniz öcümüzü almaz mı...