Rozdział 20

22 3 3
                                    

Strefa 18+
Ten rozdział zawiera sceny erotyczne
Czytasz na własną odpowiedzialność

Nathan

Spojrzałem na Stellę, która otworzyła oczy i leniwie zamrugała.

-Jesteś głodna? Alice przyszła z zakupów i robi coś do jedzenia- odparłem, a ona podniosła głowę i przełknęła ślinę.
-Jest tu jakaś woda?- zapytała cicho.

Sięgnąłem po butelkę wody, stojącą na szafce nocnej i jej podałem.
Wypiła resztę jej zawartości i odstawiła pustą z powrotem na szafkę.

-Dobrze się czujesz?- zapytałem, patrząc jak powoli wstaje z łóżka.
-Tak, jest w porządku- odpowiedziała cicho.
-Chodź, zmierzymy ci cukier. Czytałem już zalecenia lekarza i wszystko rozumiem- powiedziałem, przekładając jej bluzę przez głowę.

Pomogłem jej założyć krótkie spodenki dresowe i ruszyliśmy na dół.
Usiadła na barowym krzesełku przy blacie i obserwowała jak po kolei wyjmuję rzeczy kupione w aptece.
Spojrzałem na zegar: 21:58.

-Codziennie pomiędzy 22 a 23 musimy wstrzykiwać insulinę i rano przed jedzeniem też- odparłem, a ona skrzywiła się na widok strzykawki.
-Nie chcę tego. Ja się czuję dobrze- jęknęła, schodząc z krzesła.

Jednak nie martwiłem się tym, że chciała mi uciec, bo widziałem Chrisa stojącego za nią.
Złapał ją pod pachami i posadził z powrotem na krześle.
Spojrzała na niego z grymasem na twarzy.
Wziąłem do ręki glukometr.

-Daj mu palec- rzucił Chris, a ona niepewnie podała mi palec wskazujący.

Szybko zmierzyłem jej cukier, by jej nie przerazić.
Gdy glukometr kliknął, a z jej palca wypłynęła kropla krwi pisnęła.
Przytrzymałem jej palec i wpatrywałem się w ekranik.
Odłożyłem i westchnąłem.
Panie Boże, daj mi siłę, by wstrzyknąć jej insulinę.

-Szybkość wchłaniania się insuliny zależy od miejsca jej wstrzyknięcia. Insulina działa najszybciej przy podaniu w brzuch, nieco wolniej – w ramiona, jeszcze wolniej w uda, a najwolniej w pośladki. Fakt ten wart jest wykorzystania w codziennej insulinoterapii. Dobrą praktyką jest wstrzykiwanie insuliny do śniadania i obiadu w miejsca, z których jej działanie jest najszybsze – brzuch, ewentualnie ramiona. Szybkie wchłanianie/działania preparatu jest szczególnie istotne właśnie przy śniadaniu i obiedzie, posiłkach, które zwyczajowo obfitują w węglowodany. Podobnie, jeśli z jakichś powodów odwrócimy nieco standardową kolejność działań – najpierw zjemy posiłek, a dopiero później przyjmiemy insulinę, należy wstrzyknąć ją w brzuch, gdyż w ten sposób najszybciej zacznie ona obniżać poposiłkowy wzrost glikemii. Z kolei dawka insuliny do kolacji czy też nocnej bazy długodziałającej z powodzeniem może zostać zaaplikowana w pośladki- przeczytałem z kartki.
-Idźcie do salonu. Poczekam tu, żeby się nie stresowała- odparł Chris, a ja skinąłem głową.

Złapałem ją za rękę i ruszyłem z nią do salonu.

-Nie bój się. To tylko chwila- odparłem, próbując ją pocieszyć.

Spojrzała na mnie przerażonymi oczami, gdy wziąłem strzykawkę do ręki i pstryknąłem w nią palcem.

-Odwróć się i potrzymaj bluzę wyżej- rzuciłem, a ona zrobiła to, co powiedziałem.

Opuściłem jej spodnie razem z majtkami, odkrywając połowę pośladka.
Bez ostrzeżenia wbiłem igłę w górną część pośladka, od razu wprowadzając płyn.
Słyszałem jak zaciskała zęby.
Po chwili wyciągnąłem igłę i przycisnąłem palec w tamto miejsce.

It's YouOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz