Przeżyje...?

133 12 0
                                    

16.57
28.02.2023
Nie zdziwcie się jak napiszę o 1 lub 2 godzinie. rozdział i napiszę "pisałam w szafie".

Ponieważ nie śpię do 4 a rodzice o tym nie wiedzą😫...
~Intensywne słuchanie "Redmageddon" 😏~
_______________________________________

-Teraz się trzymaj, bo cię puszczę... - powiedział Moon puszczając rękę Suna pozwalając mu zlecieć na dół - Dzieci nas teraz nie widzą, więc jesteśmy prawie sami... Tylko Sun nas widzi....

-Jak?

-Patrzy się w górę, ale inny tego nie widzą przez białe soczewki, lecz teraz muszę to zrobić dla występu i dla mojego dobra... - powiedziałam gryząc mnie ponownie tylko po drugiej stronie szyi. Po chwili mnie puścił. Sun mnie złapał nieprzytomną od ugryzienia. Występ się skończył wszyscy byli zachwyceni, kazano każdemu udać się do daycare na kolejną drzemkę. Sun zabrał mnie za kurtynę opatrzyć mnie i położyć w ciepłym miejscu, ale to nie pomogło. Nadal wyglądałam jakbym umarła.

-Moon ty szmato! Coś ty jej zrobił!? - krzyknął.

-Ugryzłem, ale to nie pomoże zabierz ją do naszej pielęgniarki L/N - powiedział Moon biorąc się z dupy.

-... Brak słów! Jak mogłeś znów ją zranić! Nie zależy ci przypadkiem na niej? - zapytał.

-... Nic już powiem... Po prostu zabierz ją tam okej? Ja muszę iść... - powiedział.

-O nie! Ty to zrobiłeś ty to robisz! - krzyknął - Ja za ciebie twoich interesów robić nie będę!

-Niech ci będzie... - westchnął i zwiął mnie na ręce i zaniósł do pielęgniarki.

~Time skip~

Chyba po dwóch godzinach odpoczynku wreszcie stałam się przytomna i gotowa do życia.

-Co tu się dzieje? Gdzie ja jestem? - zapytałam.

-Och! Wreszcie się obudziłaś Sun na prawdę się martwił! - krzyknęła L/N.

-Kim jesteś?

-Nie znasz mnie? Nikt ci nic nie opowiadał? Ale okej jestem L/N pielęgniarką w daycare - powiedziała - Podczas występu Moon znów ugryzł cię w szyję i byłaś nieprzytomna na około 2 godziny. Każdy się o ciebie martwi najbardziej Sun nie pytaj mnie dlaczego nie powiedział. Ogólnie żyjesz 🥹.

-Ja jestem Y/N i- - nagle wszedł Sun i zepsuł cały moment.

-Y/N! Przepraszam za Moona najmocniej! - krzyknął przebaczając.
________________________________________
330 słów
01.03.2023
14.45
Marzec😫😻

Normalna - Sun/Moon x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz