Bölüm Şarkısı: Sok Feci Bisiklet- Bu kız
Keyifli okumalar dileriiiiim 🍪
🍪☕🍪
Dua ederken neden detay vermemiz gerektiğini şimdi daha iyi anlıyordum.
Bütün gün tek başıma burayı kontrol ettiğim sırada biri bana gelip yardım etsin derken kesinlikle yanımdaki ukala kişiyi kast etmemiştim.
"Sütü verir misin?"
Babasının uşağı gibi mi duruyordum ben oradan bakınca?
Derin bir iç çektim.
"Sabah açtığım, hala kullanılabilir olan süt elinin altında duruyor."
Bakışları eline düştüğünde geniş kaseye sütü boşalttı. Bende bir yandan kurabiyelerin gramajlarını ayarlıyordum.
"Kaç gram yapıyorsun?"
Ona dönmeden cevapladım.
"Yetmiş."
Kıkırdadı.
"Takıntılısın sanırım yetmişe."
Derin bir nefesin eşliğinde tarif defterini alıp önünde açtım. Sayfaları çevirip kurabiyenin olduğu kısmı gözüne sokarcasına parmakladım.
"Bak ne diyor?"
Anladığını belli eder şekilde başını salladı.
"Peki kurabiyeden sonra ne yapmayı düşünüyorsun?"
Seni boğmak, sonra derini yüzmek, sonra gömmek. Büyütülecek şeyler değil sanki.
"San sebastian deneyeceğim farklı bir tarifle."
"Kuzum neredesin?"
Sol yukarıda kalan ekrandan yukarının kamerasına baktım. Ceyla abla gelmişti.
Allah'ım çok şükür!
"Buradayız Ceyla Abla."
Merdivenlerden aşağı indiği gibi mutfağa girip yanıma geldi. Yüzünde beklediğim o şaşkın ifade asla yerinde yokken Uraz beye doğru elini salladı.
"Uraz, hoş geldin kuzum."
Kuzum mu?! Hani tek kuzu bendim!
"Siz de mi tanışıyorsunuz?"
Gülerek başını salladı.
"Buranın müdavimiydi bir ara, sonra unuttu bizi."
Yapmacık bir gülüşle kollarımı birbine doladım.
Keşke bir hatırlamasaydı.
"Senin izin günün değil mi bugün Ceyla Abla?"
Yanağımdan bir makas alıp elini omzuma attı. Uraz gözünü kırpmadan bizi izliyordu.
"Sana yardıma geldim kuzum. Sen işine bak ben yukarıyı hallederim."
"Cansın Ceyla ablam be!"
Yüzündeki kocaman tebessüm ile yukarıya adımladığımda asla arkama dönmeden tarifim için gerekli malzemeleri tartmaya devam ettim.
"Unu çok koyuyorsun."
Derin bir nefes al Asya. Sakin ol bişiyokbişiyokbişiyok.
Un yedirecek boğmak istemiyorsun onu.
Hayır ne alakası var?
"Sizin teknik olarak önünüzdeki şey ile ilgilenmeniz gerekmiyor mu Uraz ŞEFİM?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GASTRONOT FRAMBUAZ
ComédieUraz şefim o pastacıyı öyle yaylana yaylana karıştırırsan dibini sen temizlersin, elimi bile sürmem haberin olsun." Yüzündeki şerefsizlik akan gülüşü her daim olduğu gibi yerindeydi. "Fatma Şefin dediği üzere pek bir becerikliymişsin sen pastacı kon...