Bazı anlar dünya yok olsun dersiniz ya, şu an tam olarak o duygularda geziyordum.
ÇÜNKÜ YANIMDA SAÇMA SAPAN HAREKETLER YAPAN KİŞİ PUSAT'IN ELİNİ KANA BULAMAK İÇİN SÜREKLİ BİR ŞEYLER YAPIYORDU!
"Elinizdeki senaryodan başka bir hareket tasarlamak, doğaçlama yapmak yok. Öpüşmek yok, öpüşmeye çeyrek kala gibi hareketler yapmak ise zorunlu."
AYNEN KANKA AYNEN GEL BUNU SENİ ÖLDÜRECEK GİBİ BAKAN KOCAMA ANLAT.
"Doğan ortada yok, yemin ederim cellat gibi tepemize inecek diye ödüm kopuyor. Hamile hamile girdiğim işlere bak!"
Dağhan burada olsa da Hira'nın dediği gibi Doğan ortada yoktu ve onun yeteneklerini hepimiz bildiğimizden stüdyonun ağına sızılacak diye ödümüz kopuyordu.
"En fazla ne yapabilir ki?"
"Ben karısıyım Asya, adamım yatağına bile girdim ama işindeki kafasını hala çözemedim. Sen düşün kalanını."
Kısacası arkadaşlar biz bu duruma tıpta sıçmak diyoruz.
"Ne kadar sürecek bu Allah'ın cezası bölüm? Bu kadın beni ayakta sikecek gibi duruyor kanka."
Yasin Kurtuluş'a doğru -hepimizin duyacağı şekilde- yani sessizce fısıldayıp yanında duran kadına iğrenir gibi baktı.
Cidden ama kadın resmen Yasin'in dibinde duruyor ve nereye gitse peşinden geliyordu.
"Akşam bir şeyler içsek mi biz acaba?"
Bana çift diye verilen Arizona kertenkelesi Yasin'in yanındaki kızı aratmazken sol elimi gözüne gözüne uzattım.
"Kör müsü-"
"Uzaklaş."
Aramıza biricik kocam girerken elimi koluna doğru uzattım. Ah hayat, bizim şu an odamıza gidip bebek yapmamız gereken bir andayken nasıl böyle bir saçmalığa bulaşabildik ki?!
"Koçum burası program rahat mı olacak acaba biraz?"
Arizona kertenkelesi elini Pusat'ın omzuna koyduğunda sinirden çenesi gerilen kocam elini tutup kırmak ister gibi sıktı.
"Şu hayatta yapmaman gereken iki şey varsa, biri karımla muhattap olmaya çalışman bir diğeri de benimle senli konuşman. Ben senin koçun değilim ama bir koç değil de köpek görmek istersen sana seve seve aynayı tarif ederim."
Kocam vurdu gol oldu!
"Ne yapıyorsunuz siz orada? Pusat çabuk Ayla'nın yanına. Asya'yı da rahat bırak partneri ile anlaşsın."
"Utku senin ağzına sıçayım salak herif."
Kendi kendine söylenerek kenara geçtiğinde kameralar çalışmaya başlamıştı.
"Eveeeet Türkiye'nin en sevilen en harika ve en anlamlı programına hoş geldiniz. Bugün yeni adaylarımız var aramızda. Onlarla tanışıp formatımıza devam ediyoruz."
Bize dönen ışıkların eşliğinde herkes yüzünü buruşturmaya başlamış ve bitse de gitsek değil de kaçsak der gibi bakıyordu.
"Baştan başlayarak kendinizi tanıtabilir misiniz?"
En baştaki kişi Ayliz'di.
"Ben Ayliz Değirmen. Yirmi dört yaşındayım."
Adam devam etmesini bekler gibi mikrofonu başkasına uzatmazken Ayliz asla oralı olmadan arkasına yaslandı.
"Aslım Hira Yücesoy Kılıç. Hamileyim, Doğan Kılıç ile evliyim! Bana yan gözle bakan herkesin Allah belasını versin teşekkürler."
Hızla öne atıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GASTRONOT FRAMBUAZ
HumorUraz şefim o pastacıyı öyle yaylana yaylana karıştırırsan dibini sen temizlersin, elimi bile sürmem haberin olsun." Yüzündeki şerefsizlik akan gülüşü her daim olduğu gibi yerindeydi. "Fatma Şefin dediği üzere pek bir becerikliymişsin sen pastacı kon...