Bölüm 7- Böyle Sevilsek Rüyadayız Deriz-

1.6K 114 55
                                    

Bölüm Şarkısı: Kenan Doğulu- Ben Güzelden Anlarım

Keyifli okumalar dileriiiiim 💕

🍪☕🍪

"Anne tamam da alt tarafı bir gece hani, abartmasak mı? Kocaya kaçmıyorum ben."

Valizime bir takım daha pijama koyarken dediklerimi duyuyor gibi değildi.

Zaten ben kimim ki? Koy gitsin valize muzlu pijamalarımı. Ben mi giyeceğim zaten? Peh yani!

"Anneyim ben, lazım olur diyorsam lazım olur. Güneş kremi almayı unutma, kızdırma beni."

"Tuvaletim bittiğinde de sana bağırayım mı anne?"

Koluma yavaşça vurduğunda oflayarak yatağıma oturdum.

Balıkesir'e gidecektik ve Uraz beni dediği üzere bir saat sonra almaya gelecekti. Hava burada bile cehennem sıcağıyken orası nasıldı tahmin bile edemiyordum.

"Aradığım her an o telefon açılmazsa sonuçlarına ben karışmam."

Giyeceğim beyaz elbiseyi yatağımın üzerine çıkartırken gözlerimi devirdim.

"Anne senin sen karanlık dünyanın babaları Alaz Serter Dalkıran, Azer Şah Safir misin? Ne bu tehdit merakı?"

"Onlar kim kız?"

Damat desem anlayacak da...

Önüme bütün İmkanları Ser Ser
Kaderim En imkansızı Seçer Seçer....

"Boş ver Anne sayacak o kadar isim var ki hepsi kalbimin sahibi diyim öyle kalsın."

Yüzüne yerleşen o imalı bakış ile ne olduğunu anlamaya çalışırken dolabı kapattı ve bana döndü.

"Uraz şefin da dahil mi bu isimlere?"

"Anne Uraz şefim ikizler burcu."

Omuzlarını silkti.

"Yani?"

Ah be anne kızın bu yaşta sinir hastası mı olsun?

"Yani o kadar da kötü değil anne, ondan önce bir şeytan falan geliyor hani."

Sakın yanlış anlaşılmasın ikizler burcu candır. Ama ikizler burcu bir Uraz cancıktır. Bu kadar da net.

"Ben seni bir kaç haftaya görürüm kızım."

Elbisenin altına giymek için sandaletlerimi çıkarıp makyaj masamın önüne geçtim. Sanki dalgalı olarak yarım toplasam tam olacak gibiydi.

"Bak anne Ceyla ablaya da söyledim, öyle bir şey olacağına saçlarımı keserim daha iyi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bak anne Ceyla ablaya da söyledim, öyle bir şey olacağına saçlarımı keserim daha iyi. Bak öyle basit bir şey değil, saçlarımı."

Hızla yanıma geldi.

GASTRONOT FRAMBUAZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin