"İster inan ister inanma, başladı mı bitmiyor anlattırma!"
Kapayın gözlerinizi ve sadece şunu düşünün. Üzeri açık bir araba, en yakın kız arkadaşınız ve son ses müzik.
Allah belamı vermesin benzin parasını saymazsak beleş terapi.
"Tavladı kaçtı, dönüyor zarlar. Acısı da kardan zaraaar!"
Ela hızını biraz daha arttırırken ayağa kalkıp ellerimi havaya doğru açtım.
"Minik içeri gir, hasta olacaksın."
Nereden çıktığını bilmediğim bir araba ile yanımızda duran Pusat ve Kortaç en az bizim kadar hızlı gidiyorlardı.
Hep beraber onların yazlığına gelmiştik. Pusat'ın dileği burada gerçek olacağından bu geceden itibaren beraber uyuyacaktık.
Tamam ona sarılacak olmak iyi olsa da bu beni germiyor anlamına gelmiyordu.
Görebileceği şekilde omzumu silkip onun beni duyabileceği kadar bağırmaya başladım.
"Sesin gelmiyor caniko!"
Kolunu camın açık pervazına yaslayıp sırıtmaya başladı.
"Önemli değil, akşam duyarsın artık."
Aha dakika bir gol bir.
Akşam beni alıp böyle yerim dibine dibine atabilecek biri var mı? İletişim numarasını aşağıya bırakıyorum teşekkürler.
"Siz ciddi ciddi aynı odada mı kalacaksınız lan?"
Omzumu silkip tekrardan yerime oturdum.
"Evet, komando dedik azgın teke çıktı adamın içinden. İnsan der ki yemek yemeğe başka bir ülkeye gidelim. Bir haftadan bahsediyor bir de."
Gülerek elini omzuma koydu.
"Desene bana da yeğen geliyor diye."
Hızla başımı iki yana salladım.
"Ben yapamam öyle şeyler."
Bunu en son söyleyen Laçin'di ve nikahında ikizlere hamile olduğunu söylememe gerek yoktu değil mi?
Şansıma bahtıma kör talihime.
"Bende öyle diyordum ama durum ortada."
Allah'ım ben şaka yapıyordum rüya gördüğümü sanıp da onu öptüğümde. Valla billa, annem iyi ki basmıştı bizi.
"Önümüze bakalım bence boşver sen beni. Akşam için içecek bir şeyler alacağım ben çeksene sağa."
"Asya otobandayız."
Acaba gece su içmeye diye kalkıp da salonda uyusam yalnız olduğunu anlar mıydı?
Tabi bu sadece ilk gece için olan planımdı.
"Sesi açacağım lütfen sus, en azından şarkı gerginliğimi alır biraz."
"Aç koynunu giricem, giriceeem dellenme."
Hızla sesi de kısıp camdan taraf döndüm. Ben boşuna şansız biri olduğumu söylemedim değil mi?
Neden mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GASTRONOT FRAMBUAZ
HumorUraz şefim o pastacıyı öyle yaylana yaylana karıştırırsan dibini sen temizlersin, elimi bile sürmem haberin olsun." Yüzündeki şerefsizlik akan gülüşü her daim olduğu gibi yerindeydi. "Fatma Şefin dediği üzere pek bir becerikliymişsin sen pastacı kon...