Toprak dizime sargı bezini sarmıştı.
"İyi misin? "
"İyi.. İyiyim" kahretsin, neden normal konuşamıyordum!
Toprak hafif bir şekilde güldü, ben ise utangaç bir gülümsemeyle gülümsedim."Neden kekeledin? "
"İnsan.. İnsanlık hali.. Her insan kekeler, de.. Değil mi? "
Diyip gülümsedim.
"Pe.. Peki öyle olsun" dedi Toprak sesimi taklit ederek.
Gecenin bir yarısında mal gibi balkonda oturuyordum. Mutfaktan bir şey düşme sesi geldi. Hemen yerimden kalkıp yavaşça mutfağa ilerledim. Elime bir yastık almıştım. Evde kesinlikle hırsız vardı çünkü Toprak uyumuştu.
"Kim o? " dedim sessizce. Cevap gelmeyince yastığı havaya kaldırdım. Yastığı tam da kafasına vurmuştum.
"Ah! " bir dakika, bu Toprağın sesiydi.
"Toprak? " hemen ışıkları açtım. Toprak ensesini tutuyordu. Alt dudağımı dişledim ve Toprağa yaklaştım
"Toprak.. Şey... Özür dilerim.. "
"Allah'tan yastık çok sert değilmiş yoksa katil olurdun yemin ederim"
"Ama kim o dedim ses gelmedi, ses çıkarsaydın! "
"Peynir yiyordum o sırada! "
"Peynir mi? "
"Evet yer misin? "
Toprak ağzıma bir peynir dilimi verdi. Kıkırdadım.
"Ensen acıyor mu? "
"Bilmem acıyor mu? "
"Ya doğru düzgün cevap ver! "
"Tamam, tamam. Geçti merak etme"
O an öpeyim de geçsin demeyi çok isterdim..
"İyi o zaman"
"Sen neden ayaktasın? "
"Balkonda hava alıyordum. "
"Bu saatte mi? "
"Bu saatte, ne olmuş! "
"Tamam, sakin ol" Toprak güldüğünde kendimi tutamayıp bende güldüm.
"Toprak gülerken neden bu kadar tatlısın? "
"Ben mi? "
Ne? Ben onu dışımdan mı söylemiştim? Kahretsin!
"Ben onu dışımdan mı söyledim ya.. Neyse ben artık yatacağım iyi geceler!" hızlıca odama yürüdüm. Odamın kapısına yaklaştığımda ayağım takıldı. Tam yere düşeceğim sırada Toprak geldi, hızlıca belimden tuttu. Aynı filmlerdeki gibiydi.. Burun burunaydık. Kalbim her an durabilirdi. O kadar yakındık ki nefeslerimiz bir birimize değiyordu.
"Tutmasam düşüyordun" dedi geniş bir gülümsemeyle.
"Öyle mi? " dedim kıkırdayarak. Yavaşça bir birimizden ayrıldık.
"Teşekkürler Toprak.. "
Tam şuan bir karar daha aldım. Yarın ona açılacaktım fakat korkuyordum. Ama ne olursa olsun, ister bağırıp çağırsın, yinede ona aşkımı itiraf edeceğim.
"Rica ederim. İyi geceler öyleyse"
"İyi geceler" dedim tebessümle. Bana göz kırptı ve odasına gitti. O göz kırpış var ya.. Öyle etkileyiciydi ki bir süre baka kaldım. Sonrasında odama girdim ve yatağa uzanıp tüm gece Toprağın hayalini kurdum.
13:00
Öğlen olmuştu ve hala Toprağa ne desem diye düşünüyordum. Yanıma Toprak gelmişti. Terlediğimi hissediyordum.
"Melodi sen iyi misin? "
"İyiyim, sadece sıcakladım. Hava çok sıcak"
"Evet öyle.. "
Bir anda o söz ağzımdan çıkıverdi.
"Toprak, aslında ben seninle bir şey konuşmak istiyorum"
"Dinliyorum"
Derin bir nefes aldım. Cümleler ağzımdan teker teker çıktı.
"Toprak, biliyorum sen beni kardeşin olarak görüyorsun, buna eminim. Ben seninle tanışmadan önce kendime bir söz verdim. 'Bir daha aşık olmayacaksın' dedim kendime. Ama aşık oldum ben Toprak. Hem de çok. Toprak, ben sana aşık oldum. Öyle güzel gülüyorsun ki, sevmesem ziyan olacaktı"
Toprak şok olmuş bir ifadeyle yüzüme bakıyordu. Cevabından çok korkuyordum. Toprak beklemediğim bir şekilde gülümsedi. Alay edeceğini düşündüm..
"Melodi, sana ilk bakışta aşık oldum desem inanır mısın? Şuanda ellerime en çok ne yakışır biliyor musun? Ellerim.. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece koş
RandomToprak belalı bir tiptir. Bir gün Melodi, normal bir günde dışarı çıkmıştır. Kim bilebilirdi ki o normal günde Toprak ile karşılaşacağını?