Toprak ile karşılıklı oturuyorduk. Ona sürekli sarılıp öpmüştüm.
"Toprak, ne zaman gideceksin? "
"Yarın gideceğim. "
"Burada kalamaz mısın? "
"Melodi, bunları konuşmuştuk. "
Derin bir nefes aldım
"Tamam, tamam"
"Toprak, ya beni, bizi tekrar götürürlerse. "
Toprak bir an durdu. Düşündü ve cevabını verdi.
"Popişleri yiyorlarsa kaçırsınlar sizi"
Gülümsedim. Annemin sesini duyduk.
"Toprak! Oğlum yatağında hazır! "
Toprak bana baktı.
"İyi geceler sevgilim.. "
"İyi geceler bebeğim"
Toprak gitti ve gözlem Toprağın gidişinde takılı kaldı. Gözlerimi oradan ayırıp ayağa kalktım. Odama doğru adımlarımı attım. Odama gidip kendimi yatağa attım.
Gecenin bir yarısı yatağımdan kalktım. Herkes uyumuştu. Sessizce Toprağın odasına girdim. Toprağa yaklaşıp onu öpmek için eğildim. Bir süre gözlerim yüzünde dolaştı. Gülümsedim ve hemen bir öpücük kondurup çıktım odasından. Kendi odama gittim ve yatağıma yattım. Lambamı söndürüp uykuya daldım..
Sabah günün ışığıyla yatağımdan kalktım. Tam odamdan çıkacağım sırada gözüme çalışma masamdaki bir kağıt takıldı. Yavaşça oraya yaklaştım. Bu katlanmış bir kağıttı. Üstünde ise Topraktan yazıyordu. Kağıdı açtım ve okumaya başladım.
Sağanak gibi sev beni, senden
Kaçmam mümkün olmasın. Bu
Sözü hayalimdeki kıza söyleyeceğime yemin etmiştim
Ve söyledim. Biliyorum bana sinirleneceksin, öfkeleneceksin fakat inan bana, böylesi daha iyi olacak. Sana haber veremeden
Gittim. Ağlamanı görmeye dayanamıyorum. Lütfen bana kızma sadece göz yaşlarının yüzünü ıslatmasını istemiyorum.
Sana soruyorum, beni sağanak gibi sevmeye devam eder misin? Senden kaçamam mümkün olmasın~Toprağın
"Seni sağanak gibi seveceğime yemin ediyorum. " dedim göz yaşlarımın arasında. Sesim titriyordu. Annem çat kapı odama girdi. Notu hemen arkama sakladım.
"Kızım Toprak gitmiş! "
"Bana söyledi, uçağının saati erkenmiş"
"Ha tamam. Sen ağlıyor musun? "
"Yeni kalktığım için sana öyle gelmiştir. "
"İyi tamam, kahvaltıyı hazırlayayım. "
Kafamı salladım. Annem odadan çıktığında elime telefonumu aldım. Topraktan bir mesaj gelmişti. Bana bir fotoğraf atmıştı. Yanağının resmini çekip atmıştı. Onu gece öptüğüm için rujumun izi Toprağın yanağındaydı.
Melodi
Rujum yanlışlıkla bulaşmış ya
HahahaSevgilim
Haha
Notu gördün mü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece koş
De TodoToprak belalı bir tiptir. Bir gün Melodi, normal bir günde dışarı çıkmıştır. Kim bilebilirdi ki o normal günde Toprak ile karşılaşacağını?