17. dilek hakkı

32 3 0
                                    

Kuzenim Melih ile arabada havaalanına doğru gidiyorduk. Annem ile babamla vedalaşmam zor olmamıştı. Telefonumdan mesaj geldiğinde heyecanla mesaja baktım.

Sevgilim
Bebeğim nasılsın?

Melodi
İyiyim sen

Sevgilim
Bende iyiyim
Ama sensiz çok iyi değilim

Melodi
O zaman iyi olacaksın|
Ben de seni özledim, keşke görüşebilsek.

Sevgilim
Keşke..
Biliyor musun? Bir dilek
Hakkım olsaydı tüm yollarının
Bana çıkmasını dilerdim.

Melodi
Bu dileğin inşallah gerçek olur

Sevgilim
İnşallah..

Havaalanının önüne geldiğimizde telefonu kapattım ve arabadan indik. Elimde bavulla arabadan indik. Melih abi hemen elimdeki bavulumu aldı.

"Senin şu sevgilini çok merak ettim açıkçası. "

"Sizi tanıştırırım. "

Melih abi gülümsedi. Havaalanına tam zamanında gelmiştik. Uçağın kalkmasına 5 dakika kalmıştı. Hızlıca görevlilere bavulumuzu verip uçağa bindik ve yerimizi aldık. Sadece 1 saat sonra Toprağımın yanında olacaktım. Sadece bir saat..

Evet, heyecanımdan titriyordum. Uçak iniş yapmıştı. Uçaktan indiğimizde görevliler bavulumuzu verdi. Melih abinin arabasını almak için otoparka gittik. Arabasına bindikten sonra gitmeye başladık. Evlerinin adreslerini biliyordum. Camı izliyordum.

"Çok mutlusun"

Birden gülümsediğimi fark ettim.

"Öyle mi? Evet öyleyim. Onu çok özledim ya"

Melih abi arabayı durdurdu.

"Evet, geldik. "

"Ne kadar çabuk! "

Heyecanla arabadan indim. Hemen evin önüne geldim. Melih abide arkamdan geldi.

"Hadi çal bakalım kapıyı" dedi. Derin nefes aldım ve kapıyı çaldım.

"Geldim! "

Dedi Toprak uykulu sesiyle. Kapıyı açmadan önce 'kim o?! " diye seslendi. Ben cevap veremeden Melih cevap verdi.

"Kargo! "

Kendimi gülmemek için zor tuttum. Melih abi beni görünmemem için arkasına sakladı. O kadar uzundu ki görünmüyordum. Bir kaç saniye sonra Toprak kapıyı açtı.

"Ben kargo söylediğimizi hatırlamıyorum? "

"Yanlış biliyorsunuz. Bir adet Melodi söylediniz"

Melih abi yana çekildi. Toprağın gözleri büyüdü. Gözlerini oluşturdu ve tekrar baktı.

"Melodi?! "

Sadece koşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin