18.Bizim şarkımız

36 3 0
                                    

Gülümsedim ve utandım. Mesaja cevap bile veremedim.

Yarım saattir mal gibi sadece gülümsüyordum. Valizi yerleştirmiştim, camı seyrediyordum..

Sabah boyun ağrısıyla uyandım. Camda uyuya kalmıştım. Oturduğum sandalyeden kalktım ve saçımı topladım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfaktan gelen seslerle mutfağa gittim. Gözlerim ve ağzım kocaman açıldı. Toprak buradaydı ve Melihle sohbet ediyordu. Benim mutfağın kapısında belirmemle ikiside bana baktı. Toprak gülümseyerek ayağa kalktı, yanıma geldi ve bana sarıldı.

"Toprak burada ne yapıyorsun? "

"Sevgilimi kahvaltıya götürmeye geldim"

"Kahvaltıya mı gidiyoruz? "

"Evet hadi üstünü giyin burada bekliyorum"

Toprak yanağımdan makas aldı ve koşarak odama gittim. Üstüme büyük bir sweatshirt giyindim altıma ise tayt giyindim. Saçımı salık bırakmayı tercih ettim. Makyajıda yaptıktan sonra odamdan çıktım. Mutfağa girdiğimde Toprak bana baktı.

"Hava çok güneşli ama sen bilirsin"

"Toprak kış ayındayız"

"Ama hava sıcak"

"Ben böyle iyiyim"

"Peki, hadi çıkalım"

Toprak ile evden çıktım ve arabaya bindik. Arabada en sevdiğim şarkılardan biri çalıyordu anıları sakla.
Şarkının en sevdiğim kısmında mırıldanmaya başladım

"Sevmeyi unutma, sen güzel seversin.. "

Toprak devam ettirdi.

"Olmadı diye Tanrı'ya, isyan edemezsin.. "

Gülümsedim ve Toprağa baktım.

"Toprak, bu bizim şarkımız olsun mu?"

"Bu mu? "

"Evet, hadi lütfen!"

"Tamam, olsun bakalım. "

Şarkının sesini fulledim ve bağırmaya başladım.

"GİTSEM BURALARDAN!
ARKAMA BİLE BAKMADAN!
SENDEN TEK İSTEĞİM
ANILARIMIZI SAKLAMAN!"

Kafenin önüne gelmiştik. Hava gerçekten çok sıcaktı.

"Bahçede mi yeriz? "

"Olur"

Bahçede bir masaya oturduk ve garsona isteklerimizi söyledik.

"Melodi, seni çok özledim. "

"Bende seni Toprak! "

Gülümsedi fakat gülümsemesi bir kaç saniye sonra söndü. Yerini öfke kapladı. Gözlerini bir yere odaklamıştı, benim arkama. Onun baktığı yöne baktığımda bir masada oturan 4lü erkek grubunun gülümseyerek bana baktıklarını gördüm. Tekrar Toprağa baktım. Garsonun yemekleri getirdiğini gördüm

"Ah, Toprak bak yemekler geldi. "

"Ne güzel. " dedi öfke dolu bir nefesle. Yemekleri yemeğe başladığımızda Toprağı birazda olsun yumuşatmıştım ve sohbete dalmıştık.

"Melodim, burada pamuk şeker satıyorlar. Sen pamuk şekeri seversin, bekle beni burada. "

"Bekliyorum! "

Toprak masadan kalktı ve bir kaç saniye sonra o 4lü grup geldi ve masama oturdular.

"Burası müsait galiba" dedi birisi. Kaşlarım birden çatıldı.

"Müsait olduğunu kim söylemiş?! " dedim.

"Biz söylüyoruz" dedi onlardan biri ellerini saçlarıma dokundururken. Birden kahkahalara boğuldum.

"Siz şaka mı yapıyorsunuz lan! "

Birden ayağa kalktım.

"Gidin buradan lan gereksiz herifler! "

Dişil enerjim bir anda yok olmuştu. Çocuklar sessizce gitmişlerdi. Gözüm bana gülümseyen Toprağa takıldı. Elinde pamuk şeker ile durmuş gülümsüyordu. Yavaş adımlarla yanıma geldi ve pamuk şekeri uzattı.

"Bana gerek kalmadı bile. "

Dedi gülerek

"Ne yapayım, çok sinir oldum"

Toprağın burnundan güldüğünü işittim. Bir yandan pamuk Peker yiyordum bir yandan da Toprağın mükemmel gülüşünü izliyordum.

Pamuk şekerim bitmişti ve hesabı ödeyip kafeden çıkmıştık.

"Seni çok güzel bir yere götüreceğim"

Dedi Toprak.

"Nereye? "

"Süpriz"

Arabaya bindik ve bizim şarkımız çalmaya başladı. Gittikde gittik..

Yarım saatlik yolculuktan sonra ıssız, çiçeklerle dolu, kır gibi bir yerde durduk. Heyecanla arabadan indim.

"Burası harika! "

"Evet, çok güzel" dedi Toprak kapısını kapatırken. Çiçeklerin arasına girdim ve Toprak arkamdan belimi kavradı. Ona döndüm ve beni kendine çekti, nazikçe dudağımı öpmeye başladı. Ellerimi boynuna doladım. Birden gülerek ondan ayrıldım.

"Beni yakalarsan öpmeye izin veririm!"

"Hey! Biz çocuk muyuz?! "

"Evet, biz çocuğuz! "

Gülerek çiçeklerin arasında koşmaya başladım, Toprakta beni yakalamaya çalışıyordu. Bir süre sonra durdum ve arkamı döndüm fakat Toprağı göremedim. Bir adım ilerledim

"Toprak?! "

Yine yoktu. Biri kolumdan tutup beni kendine çevirdiğinde ağzım şaşkınlıkla açıldı. Bu Topraktı hemen dudağıma yapıştı ve beni nazikçe öpmeye başladı..

Sadece koşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin