Pohled Anety: ,,Už s tím hajzlem nechci mít nic společného. Můžu být s váma na pokoji?'' zeptala jsem se Petera, když jsme přijeli do hotela. ,,Možeš,'' odpověděl, ,,ale není tu žiadná volná postel.'' otočil se na Matúše a usmál se, jakoby se těšil, že nakonec stejně skončím v posteli s ním(žádný dvojsmysl :D) ,,To nevadí,'' podívala jsem se na Petera a potom na Matúše, ,,tak budu spát v posteli s Matúšem.'' zasmála jsem se a čekala, jak zareagují. Matúš se na mě usmál a párkrát nadzvedl obočí. ,,Umm, to nejde,'' vyhrkl rychle Peter, ,, Matúš v noci kope, nechci aby tě v noci skopl z postele.'' Matúš sklopil hlavu a já s Kubou jsme se začali neuvěřitelně smát. ,, Haha, moc vtipné, ''řekl Peter, ,,takhle si zo mňa a z Matúša robiť srandu. To by vám išlo.''
Přenesla jsem si ke klukům věci a šla na večeři. Kluci jít nechtěli, tak jsem vzala nám všem jídlo na pokoj. Vešla jsem do pokoje, kde Peter, Matúš i Jakub pobíhali jen v boxerkách, na kterých měli napsané svoje jména. ,,Vy jste blázni,''zasmála jsem se, ,,to se nestydíte pobíhat po pokoji před holkou jenom v boxerkách?'' všichni jsme se začali smát. ,,Ani nie,''řekl Peter, ,,veď sme dokonalí.'' ,,Donesla jsem vám večeři, modelové.'' položila jsem talíře na stoleček a Matúš se na to jídlo hned vrhl. Když jsme dojedli, šla jsem se vysprchovat a převléct do pyžama. Vyšla jsem z koupelny a kluci se akorát převlékali. ,,Tak já jdu zpátky do koupelny. Zavolejte mě až budete převlečení.'' otočila jsem se a chtěla jít zpátky. ,,To nemusíš, nám to nevadí. Stejně už sme prezliečení, že Matúš?'' řekl Peter, otočil se na Matúše a mrkl na něho. ,,Jasné, už tu zostaň.''přidal se Matúš. Bylo už dost pozdě, a tak jsme si šli lehnout. Lehli jsme si do postele a otočili se k sobě zády. Probudila jsem se ráno ve tři hodiny, protože jsem měla pocit, že na mě někdo sahá. Byl to Peter. Spal, tulil se ke mně a ruku měl danou přes můj pas. Je tak roztomilý, když spí. Nechtěla jsem ho budit, tak jsem to neřešila a spala dál.
ČTEŠ
Jak se mi splnil sen(Expl0ited)
FanfictionPříběh je o sedmnáctileté Anetě a osmnáctiletém Peterovi, také známém pod přezdívkou Expl0ited. Co se stane, když Aneta potká svého nejoblíbenějšího youtubera? Jak se bude příběh vyvíjet potom, co se seznámí? Čtěte a dozvíte se to. :) Prosím hlasujt...