Pohled Anety: Sbalila jsem si všechny potřebné věci a vyšla ven z domu, kde už v autě čekal Petr. Nastoupila jsem a za 20 minut jsme byli v Brně. Viděla jsem Expla, Matúše a Fajtííkka, jak jdou k nám. Snažila jsem se nevybouchnout. Nastoupili si a Matúš si dal s Petrem brofist. ,,Nazdar Petže.'' pozdravil ho a snažil se vyslovit jeho jméno správně. Napravo ode mě si sedl Fajtííkk a nalevo Explo. ,,Ahoj, já som Peter, ale asi ma znáš ako Expl0iteda a tento čůrák vedla teba je Kubko alebo Fajtííkk. Ako sa máš?'' představil se Explo. ,,Ahoj, já jsem Aneta, ale říkej mi Anet. Teď momentálně se mám úžasně. Sedím v autě s mými nejoblíbenějšími youtubery a Matúšem.'' řekla jsem a všichni jsme se začali smát. Otočila jsem se na Fajtííkka a zahleděla se do těch jeho nádherných velkých hnědých očí. ,,Čauko, já som Fajtííkk, ale kamaráti ma volají Kubko a tento kokot vedla teba ma volá čůrák.'' usmál se na mě. ,,Těší mě Čůráku'' podala jsem mu ruku, zasmála se a dala si H5 s Explem. ,,A já som vzduch?'' ozval se Matúš. ,,Jasně že ne. Ty jsi přece ten náš Matúš.'' všichni jsme se začali smát. Vlastně jsme se smáli celou cestu. Kluci jsou opravdu rozkošní, ale Explo je top. Je s nimi sranda. Jsem ráda, že jsem je poznala.
Explův pohled: Keď sme dojeli do Brna, išli sme za Petrem, ktorý na nás už čekal v autě. Viděl som, že je tam s ním nějaká pekná baba. Mohlo jej být tak 16 nebo 17. Všimol som si, že keď sme prichádzali, málem omdlela. Takže další bláznivá fanynka. No asi som sa pomýlil. Už pri predstavování na mňa urobila dojem. Celú cestu sme sa smáli.
Děkuju za všechny read a voty. Omlouvám se za chyby ve slovenštině, takže mě kdyžtak v komentářích opravte. :) Dělejme že na té fotce Petra jsme i my :-D *Lucy
ČTEŠ
Jak se mi splnil sen(Expl0ited)
FanfictionPříběh je o sedmnáctileté Anetě a osmnáctiletém Peterovi, také známém pod přezdívkou Expl0ited. Co se stane, když Aneta potká svého nejoblíbenějšího youtubera? Jak se bude příběh vyvíjet potom, co se seznámí? Čtěte a dozvíte se to. :) Prosím hlasujt...