Ráno jsem se probudila první. Nechtěla jsem Petra vzbudit, tak jsem potichu vstala, oddělala z postele notebook, na kterém hrál film celou noc pořád dokola, vzala si oblečení a zašla jsem do koupelny, kde jsem se převlékla, udělala ranní hygienu a učesala se. Potom jsem sešla dolů do kuchyně, kde jsem nachystala snídani. Já jsem si dala muslli s mlékem a Petrovi jsem udělala toasty. Doufám, že mu budou chutnat, protože nevím, co má rád. Donesla jsem mu to do postele a vzbudila jsem ho. ,,Vstávej Šípková Růženko. Donesla jsem ti snídani.'' usmála jsem se na něj. ,,Děkuju, ale já ráno nesnídám, většinou na to nemám čas.'' omluvil se. Už vím, proč je tak hubený. ,,Co máš dneska v plánu?'' zeptala jsem se ho zvědavě.
,,Jedu na utubering do Prahy. Začíná to v jednu, takže za chvíli pojedu, ale musím se ještě stavit v Budějovicích pro bráchu. Jede tam se mnou. Potom mám večer divadelní vystoupení v ČB.'' odpověděl a podíval se na mobil. ,, To je už dneska?'' posmutněla jsem. Když se Petr odtrhl od mobilu, vypadal sklamaně. ,,Co se stalo?'' zeptala jsem se ho. ,,Ale, brácha má dneska zápas, takže tam se mnou nemůže. Ale počkat,'' dostal nápad, usmál se a podíval se na mě, ,,ty by jsi ale jet mohla, ne?'' ,,A to bych mohla? Ty bys mě vzal s sebou?'' byla jsem nadšená. ,,Jasně, není problém,'' usmál se, ,,já budu hrát se Slzou a ty můžeš obcházet stánky ostatních youtuberů. Bude to super, uvidíš.'' Nadšeně jsem ho objala. Nejenom, že jsem potkala jeho, ale potkám i Expla, Goga, Jirky, Matúše, MadBros a spoustu mých dalších oblíbených youtuberů. ,,Běž se nachystat, za chvíli pojedeme. Ale jsem domluvenej s Explem, že je v Brně vyzvednu. Nevadí to snad, že ne?'' podíval se na mě. ,, Jasně, že to nevadí.'' snažila jsem se zachovat klid, ale nejradši bych vyběhla z domu a začala řvát: ,,Potkám Expla! ''
ČTEŠ
Jak se mi splnil sen(Expl0ited)
FanficPříběh je o sedmnáctileté Anetě a osmnáctiletém Peterovi, také známém pod přezdívkou Expl0ited. Co se stane, když Aneta potká svého nejoblíbenějšího youtubera? Jak se bude příběh vyvíjet potom, co se seznámí? Čtěte a dozvíte se to. :) Prosím hlasujt...