Večer po příchodu z koupaliště před domem
Pohled Anety: Když jsme už byli před domem, najednou se tam objevila mně neznámá osoba, ale Peter ho očividně znal. ,,Co chceš?" zeptal se ho. ,,Ty vieš, čo chcem a neodídem, dokud mi to nedáš," zašklebila se osoba. Nechápala jsem, o co jde. V Peterových očích jsem viděla starosti. ,,Bež nahoru, já si to vyriešim sám,'' natočil mě ke dveřím. Šla jsem nahoru, ale když tam byli už pět minut, šla jsem se podívat, co se stalo. Uviděla jsem Petera ležet na chodníku. Měl natrhlé obočí a pusu a nejspíš otřes mozku. Okamžitě jsem zavolala sanitka. ,,Neboj, sanitka je tu za chvíli," držela jsem ho za ruku. Když přijela sanitka, chtěla jsem jet s nimi, ale sanitář mi řekl, že bude potřebovat klid, a ať přijdu až zítra. Vrátila jsem se domů a snažila se vstřebat to, co se před chvílí stalo. Za chvíli jsem usnula. Zdálo se mi o Peterovi.
Hned ráno jsem jela za Peterem do nemocnice. ,,Ahoj, jak ti je?" přišla jsem za ním na pokoj. ,, Už je to lepšie," snažil se usmát. ,,Kdo to byl? Co po tobě chtěl? Vždyť jsi nikomu nic neudělal, tak proč tě napadl?" zeptala jsem se ho na rovinu. ,,No vieš," sklopil zrak a já začala mít starosti, ,, jak sme boli na té dovolenke na Maledivách? Tak já si od něj na ni půjčil a ty peniaze som mu eště nevrátil. Ale nechcel som ti to povedat, aby si sa nezlobila." ,,Prosímtě, proč bych se na tebe měla zlobit. Ale proč jsi to kupoval, když jsi na to neměl? To jsi kvůli mně nemusel dělat. Nepotřebuju žádný důkaz lásky," nic lepšího mě nenapadlo, co bych řekla, ale Peterovi stékala po tváři slza. Objala jsem ho. ,,Lúbim ťa."
,,Vizita," vstoupil do pokoje doktor. ,,Tak ahoj Peťko, uvidíme se zítra," zamával jsem mu ve dveřích.
ČTEŠ
Jak se mi splnil sen(Expl0ited)
FanfictionPříběh je o sedmnáctileté Anetě a osmnáctiletém Peterovi, také známém pod přezdívkou Expl0ited. Co se stane, když Aneta potká svého nejoblíbenějšího youtubera? Jak se bude příběh vyvíjet potom, co se seznámí? Čtěte a dozvíte se to. :) Prosím hlasujt...