Pohled Anety: Když jsme dorazili do Prahy, ubytovali jsme se v hotelu. Já jsem byla na pokoji s Petrem a Explo, Matúš a Fajtííkk byli spolu. Po vybalení jsme už šli na místo konání utuberingu. Byla tam spousta lidí. Potka jsme spoustu youtuberů a youtuberek od Teri Blitzen přes Smusu až po Johnyho Valdy. Až jsem byla u všech youtuberů, šla jsem k Explovi a Matúšovi, kde jsem byla zbylou dobu, ale když měl Petr zpívat, tak jsem se šla na něj samozřejmě podívat. Byli úžasní. Šla jsem za ním do zákulisí. Když jsem se tam po několika minutách dostala, viděla jsem Petra, jak se tam líbá s nějakou holkou a potom jí vyznává lásku. ,,Ty hajzle! Děláš si ze mě prdel?!'' zařvala jsem na něj a s pláčem jsem utekla za Explem. On běžel za mnou. ,, Anet, počkej, vysvětlím ti to!'' křičel za mnou, ale já si toho nevšímala.
Pohled Expla: Anet za mnou s pláčom pribehla a objala ma. ,,Notak, čo sa stalo?'' zeptal som sa. Začala eště viac plakať a silnějše ma objala a já som cítil, že mám mokré tričko od jej slz. Keď sa trochu sebrala, povedala mi: ,,Když jsem přišla za Petrem do zákulisí, on se líbal s nějakou holkou a vyznával jí lásku. Proč to udělal, vždyť má Zuzku. Spletla jsem se v něm. Myslela jsem, že je to hodnej člověk a že by tohle neudělal. Už ho nechci ani vidět. A to jsem ho měla ráda.'' ,,To bude dobré, uvidíš.'' snažil som sa ju upokojit. Ona ho mala ráda, bol to jej nejoblíbenější youtuber. Asi má svoju sestru hodně ráda, keď si to takto bere. Je to hodné a citlivé dievča.
Po chvíli Petr prišiel. ,,Všechno ti to vysvětlím. Není to tak...'' ani nedohovoril a já som na něj vyjekl: ,, Zmiz! Vidíš, že ťa Anet nechce vidieť.'' Petr sa obrátil a smutně odišiel.
Pohled Petra: Když jsme dohráli, šel jsem do zákulisí. Večer mám divadelní představení v Budějovicích. Hrajem představení Romeo a Julie. Neměl jsem moc času na nacvičování, a tak jsem se domluvil s kamarádkou, která má hrát Julii, že přijde a když nebudu zrovna vystupovat, tak budeme cvičit. Zrova jsme si zkoušeli scénu, kde jí vyznávám lásku, když vtom do zákulisí přišla Anet a viděla nás. Začala na mě křičet, že jsem hajzl. Rozbrečela se a běžela pryč. Běžel jsem za ní a chtěl jsem jí to vysvětlit, ale nepustili mě ke slovu, tak jsem se obrátil a odešel.
ČTEŠ
Jak se mi splnil sen(Expl0ited)
FanfictionPříběh je o sedmnáctileté Anetě a osmnáctiletém Peterovi, také známém pod přezdívkou Expl0ited. Co se stane, když Aneta potká svého nejoblíbenějšího youtubera? Jak se bude příběh vyvíjet potom, co se seznámí? Čtěte a dozvíte se to. :) Prosím hlasujt...