*24- Jsme si kvit

357 27 0
                                    

Pohled Petera: Celé odpoledne sme boli doma, pretože venku je asi 5 milionov stupňov, takže jsem stihol dostríhat a vydat video, čo sme dopoledne natočili s Matúšom. Dnes má na nami eště prísť Moma, ale já som domluvený s Jakubom, že večer pojdem k němu, takže tu holky zostanú samy.

Pohled Jakuba (Fajtííkk): ,,Crrr," Peťo už je asi tady. ,,Čauky," pozdravil ma. ,,Čau," odpoveděl som. ,,Ako sa máš? Čo budeme robiť?" opýtal som sa ho. ,,Čo takhle íst do klubu? Vyzeráš ustaraně, myslím, že by ti to prospelo," navrhol som. ,,Ok, tak možme íst," lehce sa usmál a zobral si bundu. Prišli sme do klubu, kde za nami došli chalani. Pozdravili sme sa a Peťo išiel na bar, já som tam s nimi zostal.

Pohled Momy: ,,Prosím?" ozvalo sa zo zvonku. ,,Tu Moma, kde je Peter?" odpověděla som. Zvonok pípol a dvere sa otvorily. ,,Ahoj Moma, ráda ťa vidím," privítala ma Aneta. Išli sme dovnútra. ,,Moma, čo to máš na sebe, vyzeráš, ako by si išla do bordela," zasmála sa. ,,Jej, myslela som, že pojdeme do klubu uloviť nějakých chalanov," povedala som jej zo smiechom. ,,Moma, vieš že já mám Petera, a naviac, nemožem piť," pozrela sa na svoje bruško. ,,Tak to já to tam idem zapít. Ale mohla by si íst so mnou," navrhla som jej. ,,Keď si to ty... dobre pojdem," usmála sa a zobrala si kabelku.

Pohled Anety: Když jsme přišli do klubu, uviděla jsem na baru sedět Petera. ,,Ahoj, co ty tu děláš?" sedla jsem si k němu. ,,Išiel som si vyčistiť hlavu," řekl a kopl do sebe dalšího panáka. Chvíli jsme se tam všichni tři bavili a popíjeli(kromě mě samozřejmě). ,,Jdu na záchod," řekla jsem Peterovi, který mě ale stejně nevnímal, a odešla jsem. Když jsem se vrátila, uviděla jsem, jak se Peter cicmá s Momou. ,,Ako si mohol?!" zakřičela jsem na něj a s brekem jsem utekla.

Pohled Jakuba (Fajtííkk): Peter zo seba zhodil Momu a utěkal za Anet. ,,Počkaj, vysvetlím ti to," kričal za ňou, ale ona ho nevnímala. Chytil som ho za ruku. ,,Ne Peter, nechaj ju, takto to akorát zhoršíš," povedal som mu. Išiel som za Anet. ,,Neboj, to bude dobré. Peťo bol opitý, neveděl, čo robí. Nikdy by ťa nepodvedol, veď vieš, ako ťa lúbi," pohladil som ju po vlasoch. Anet sa mi hodila do náruče a začala plakať. ,,Vieš, že je to druhýkrát, čo si mi pohohol?" pozrela sa mi do očí. ,,Jo, já viem. Mala by si íst domov, aby si sa z toho vyspala," pomohol som jej vstát.

Pohled Anety: Jakub mě doprovodil domů. ,,Tak já idem, dobrú," rozloučil se se mnou a chtěl odejít. ,,Zostaneš tu so mnou?" zastavila jsem ho. ,,Keď chceš," pokrčil rameny a sedl si za mnou na gauč. ,,Rozprávaj mi niečo," poprosila jsem ho. Chvíli něco vykládal, ale já jsem za pět minut usnula. Ráno jsem se probudila ve své posteli. Když jsem přišla do obýváku, Jakub seděl na zemi s mobilem v ruce a opíral se o gauč. Přisunul ke mně talíř s jídlem se slovy: ,,Na, najedz sa." ,,Ne, díky, nechci. Není mi dobře," odmítla jsem. ,,Musíš jesť, mysli na svoje dieťa," řekl starostlivě.

Pohled Jakuba (Fajtííkk): Sedla si ku mně. Políbila ma. Vážně sa so mnou začala líbat? Ne, to nejde. ,,Čo to robíš? Budeš toho litovat. Mysli na Petera, čo by na to povedal?" odtiahol som sa od něj, aj keď sa mi to líbilo. ,,Potrebujem na něj zabudnúť, nič iné si nezaslúži a naviac, teraz si budeme kvit," pokrčila ramenami. ,,Takhle nesmieš rozprát," povedal som jej. ,,Kde je vlastně Peter?" opýtala sa ma miesto odpovedě. ,,Spí u Matúše," povedal som, ,,tak já idem, ahoj," a odišiel som.

Trošku se to teď zvrtlo... doufám, že mě za to nezabijete. Btw. už jste překonali 5,5K přečtení. Jste vážně úžasní, díky.



Jak se mi splnil sen(Expl0ited)Kde žijí příběhy. Začni objevovat