*13- Narozeniny

501 23 1
                                    

Pohled Anety: Za tu dobu, co jsem doma, si s Peterem voláme každý den. Už jsou to dva týdny, co jsem se s ním neviděla, ale za dva dny se opět uvidíme. Tolik se na něj těším. 4.-11.7. jsem byla na Videocampu, kde jsem se sblížila s Prooxym. Jsme teď dobří kamarádi.


O dva dny později

Ve vlaku jsem se nehorázně nudila. Když jsme konečně dorazili do Prievidze, vystoupila jsem z vlaku a hledala Petera. ,,Peter? Jsi tu?'' nikde jsem ho neviděla. Že by na mě zapomněl? Najednou mě někdo zezadu objal. ,,Peter? Jsi to ty?'' otočila jsem se. ,,Konečně, tolko som sa na teba těšil.'' políbil mě. Pobrali jsme moje kufry a šli jsme k nim domů. Celou dobu jsme si povídali. Když jsme došli k němu domů, osprchovala jsem se a šla si lehnout.

Když jsem se ráno probudila, první, co jsem slyšela, byl Peter.


Pohled Petera: ,,Všetko najlepšie!'' vykrikol som keď sa zobudila. ,,Co?'' pozerala na mňa jako na blbca. Zneistil som. ,,Veď je dvadsiatéhoprvého júla. Dnes máš sedemnáct rokov.'' ,,Aha, já na to úplně zapomněla.'' zasmála sa. ,,Mám pre teba speciální darček.'' podal som jej obálku. ,,Peter, co je v té obálce?''prezerala si ju. ,,Pozri sa sama.'' dal som svoji ruku kolem jej ramen a sadol si vedla něj na postel. Mali by ste vydieť jej výraz, keď zjistila, že je tam poukážka na romantickú dovolenku na Maldivy pre dve osoby. ,,Ale to-to-to nemůžu,'' zakoktala sa, ,, to muselo být strašně drahý.'' ,,Ale áno, možeš. Odlietame zajtra.'' usmál som sa. Anet ma objala. ,,Děkuju,'' začala plakať, ,,jsi ten nejlepší kluk na světě.'' ,,Nemáš začo, ale mohla by si prestať plakať, mám už úplně mokré tričko.'' začali sme sa smiat. Anet si vzala vreckovku a vysmrkaľa sa. ,,Promiň.'' usmála sa. Išli sme si zabaliť.

,,Už mám všechno sbalené,'' prišla za mnou Anet a sadla si mi na klín, ,,a je teprve deset hodin. Nemohli bychom jít ještě někam ven?'' urobila na mňa psie oči.

Jak se mi splnil sen(Expl0ited)Kde žijí příběhy. Začni objevovat