*15

468 22 0
                                    

Pohled Anety: Včera to byl úžasný den a super narozky. Z večera si pamatuju akorát, že jsem usnula u televize a najednou jsem se ráno ocitla v posteli. Chudák Peter mě ještě večer přenášel. ,,Peťko? Vstávej!'' stáhla jsem z něj peřinu. ,,Mami, eště pať minút.'' řekl rozespale Peter a já se začala hrozně smát. ,,Anet, čo sa stalo?'' vstal rychle. ,,Nic, jen jsem tě budila a ty jsi mi řekl: ,Mami, ještě pět minut.' a já to nevydržela a začala se smát.'' odpověděla jsem se smíchem a Peter jen otočil oči v sloup.


Pohled Petera: ,, Kolko je hodín?'' Povedal som si pre seba a pozrel som sa na mobil, ,, pol sedmej ?! Za desať minút nám ide autobus na letisko.'' Rýchlo sme sa obliekli a bežali na autobus. Keď sme prišli na letisko, nastúpili sme do lietadla. Mali sme miesta pri okne a vedľa seba (ako nečakané: D). Anet si položila hlavu na moje rameno a já som ju chytil za ruku. ,,Víš, já jsem letadlem nikdy neletěla a trochu se bojím,'' pozrela sa na mňa a zahryzla si peru. ,, Neboj, ja lietam každý rok.'' dal som jej pramienok vlasov čo som mala cez oči za ucho. Začali sa jej zatvárať oči.

,, Anet, vstávaj, už sme tu.'' pohladil som ju chrbtom dlane po tvári. ,, Už? Vždyť letíme chvíli.'' čudovala sa. ,, Chvíľu? Spala si několko hodín.'' začal som sa smiať. Před letiskem na nás čakalo taxi, ktoré nás odvezlo do prezidentského apartmá so súkromnou plážou. ,,Wow,'' otvorila pusu, keď to zbadala. ,,Líbí sa ti tu?'' zeptala som sa jej. ,,Je to tu vážně nádherné.'' dala mi bozk na tvár. a Vybalili sme si a išli na pláž. Aneta si obliekla modro bílé bikiny. ,,Sluší ti to,'' usmál som sa na ňu, ale nemohol som sa udžat a kúkol som sa jej na zadok. ,,Nech toho,'' buchla ma päsťou do ramena a usmála sa. ,,Čoho?'' divil som sa. ,,Pořád se mi koukáš na zadek nebo na prsa,'' zasmála sa. ,,Mala by si to brát ako kompliment,'' povedal som jej.

,,Ideme do vody?'' rozbehol som sa do more a Anet išla za mnou.

Začal som na ňu cákat vodu. Ona mi to samozrejme oplatila, takže sme vyzerali ako dva psi, čo místo hlíny hrabú do vody. Vela sme sa u toho nasmiali.

Jak se mi splnil sen(Expl0ited)Kde žijí příběhy. Začni objevovat