Pohled Anety: K večeru jsem si šla sednout do toho venkovního altánku a máchala si nohy ve vodě. Přišel Peter a sedl si za mnou. Já si na něj sedla obkročmo, čelem k němu a on mě začal líbat, na tvář, krk, ramena, prsa.
,,Už to nevydržím, chcem ťa,'' položil mě na zem a vysvlékl mi plavky. Vzal si kostku ledu a jezdil s ní sem a tam po mém trupu, přes krk, prsa a břicho. Bylo to příjemné, ten pocit napětí a vzrušení. Vnikl do mě a pohyboval se nahoru a dolů. Já vzdychala rozkoší a moje tělo se postupně napínalo a uvolňovalo. Najednou mě zalil pocit slasti. ,,Bylo to krásné,'' ležela jsem vedle Petera a hladila ho po hrudi. ,,To bolo,'' usmál se. Usnuli jsme.
Ráno mě probudil východ slunce. Udělala jsem vafle se šlehačkou a jahodami a donesla je do altánku, kde jsme se nasnídali. ,,Si dobrá kuchárka,'' olízl si prsty. ,,Děkuju,'' usmála jsem se a odnesla talíře. Vysprchovala jsem se a oblékla si černé tričko s kytičkovanou sukní a černý slaměný klobouk. ,,Pojdeme dneska do mesta?'' zeptal se Peter. ,,Jasně, alespoň to tu více poznáme,'' chytla jsem ho za ruku a už jsme šli. Nakoupili jsme spoustu místních specialit. ,,Mohli bychom natočit ochutnávku,'' zkousla jsem si ret. ,,To je skvelý nápad,'' usmál se. Natáčení jsem si užila, i když jsem se jednou málem pozvracela.
Další den jsme byli jenom na pláži a opalovali se. Večer odjíždíme. Asi hodinu před odjezdem jsme si sedli do altánku a sledovali západ slunce. ,,To je tak romantické,'' dala jsem si Peterovu ruku na svoje stehno a hladila mu hřbet ruky palcem. Políbil mě a řekl: ,,Lúbim ťa,'' ,,Já tebe taky. Jsi jen můj a nikomu tě nedám,'' Peter se zasmál a já se mu zabořila rukou do vlasů. Pomohl mi se zvednout. Šli jsme si zabalit, protože všechno děláme na poslední chvíli.
ČTEŠ
Jak se mi splnil sen(Expl0ited)
FanfictionPříběh je o sedmnáctileté Anetě a osmnáctiletém Peterovi, také známém pod přezdívkou Expl0ited. Co se stane, když Aneta potká svého nejoblíbenějšího youtubera? Jak se bude příběh vyvíjet potom, co se seznámí? Čtěte a dozvíte se to. :) Prosím hlasujt...