*10- Matúš

593 28 5
                                    

Pohled Petera: ,,Musím si eště niečo íst zariadiť do města,'' vyložil som jej svoje plány na dnešek, ,,jestli tu nechceš ostat sama, povedám Matúšovi, aby sa za tebou stavil.'' ,,Ok, je mi to jedno.'' sadla si na gauč a začala si čítat. ,,Ahoj Matúš,'' vytočil som jeho číslo, ,,mohlo by si príst do kumbálu? Já idem pryč a nechcem, aby tu bola Anet sama.''povedal som mu do telefonu a zavesil. ,,Matúš je tu do pati minút.''otočil som sa na Anet, ktorá len prikývla. Rozlúčil som sa s ňou a odišel som.

Pohled Anety: Když Peter odešel, chvíli jsem si četla. Asi po čtvrt hodině někdo zaklepal. Šla jsem otevřít. Byl to Matúš. ,,Ahoj Anet,'' pozdravil mě a vypadal, že měl trošku vypito, ,,kam to Peter išiel?'' ,,Nevím, říkal, že si prý jde něco zařídit do města.'' usmála jsem se na něj. ,,Tak čo budeme robiť?'' posadil se na pohovku. ,,Můžeme si třeba něco zahrát.'' navrhla jsem. ,,Jasné, dobrý nápad. Možme si niečo zahrát a natočit to,'' zaradoval se, ,, treba touch my body challenge?'' navrhl a já jen přikývla. Když mi to Matúš vysvětlil, zapl kameru a začali jsme natáčet. Ze začátku to byla sranda, ale potom začal být Matúš drzý. Začal mi sahat na prsa, zadek a mezi nohy. Pleskla jsem ho přes prsty a řekla mu: ,,Nech toho! Nelíbí se mi to!'' On mě chytil za vlasy a hodil mě na gauč a začal mi rozepínat kalhoty. ,,Pokud sa budeš bránit, bude to eště horšie.'' dal mi facku a mně se do očí nahrnuly slzy. Nemohla jsem se mu ubránit. Má strašnou sílu. Naštěstí přišel Fajtííkk. ,,Čo to robíš ty kreténe?! Šibe ti?! Veď je to Peterovo dievča!'' shodil ho ze mě a dal mu pár facek. ,,Není ti nič? Vobec neviem, čo ho to popadlo. Prepáč.'' pomohl mi se zvednout a podal mi kapesník. ,,Neřekneš to Peterovi, že ne? To by nepřežil. Už dvakrát si ublížil a nechci aby to udělal znouvu.'' snažila jsem se znova nerozbrečet. ,,To nemyslíš vážně? On ťa tu málem znásilní a ty to Peterovi nechceš povedat? To chceš, aby sa s tým zmrdem ďalej kamarátil?'' řekl naštvaně Kubko, ale když viděl, že na tom nejsem dobře, objal mě. ,,To bude dobrý, uvidíš,'' utěšoval mě, ,,odvedem ťa domů,'' chytl mě za ruku.

Pohled Petera: ,,Ahoj láska. Ako si sa mala?'' prisiel som domov z mesta. Uviděl som Anet jako sedí na gauči shoulená a plače. ,,Co sa stalo?'' objal som ju. Ona mi povedala, čo sa jej stalo, keď som tu nebol. Málem ma trefilo. ,,Čože urobil?! Já ho zabijem! Jako si toto može dovoliť?! Hejzel! Bol to moj najlepší  kamarát.'' začal som kričat cez celý byt.  Keď som sa upokojil, snažil som sa Anet upokojit.

Prosím komentujte, ať vím, jestli mám pokračovat. Strašně děkuju ElaSolcova. :-)

Jak se mi splnil sen(Expl0ited)Kde žijí příběhy. Začni objevovat