*17- Cesta zpátky na Slovensko

493 24 0
                                    

Pohled Petera: Zavolal som taxi a jeli sme na letisko. Sadli sme si do lietadla a každý z nás si dal do ucha jedno sluchadlo. Jelikož bol večer, Anet rýchlo usnula. Povedal som si, že bych mohlo niečo natočit. Vytiahol som mobil. ,,Čaute ludia, moje meno je Expl0ited a já vás vítám u dalšieho pofiderného vlogu z prázdnin. Práve letím zpátky na Slovensko. Bol som na Maledivách so svojou novou priatelkou Anetou, ktorá už spí, lebo je pol jedenáctej večer.'' ucítil som, že sa Anet prebúdza. ,,Je tu spousta pofidérných ludí, ako naprieklad tento čierný týpek, vyzerá docela drsně, dúfám, že mi nerozumie a že neovládá černú mágiu.'' otočil som sa na něj. ,,A za nami sedí tieto dve děti a jejich mamy. Ani neviete, aké to je, keď sa snažíte zaspať, ale do sedadla vám niekto stále kope.'' zasmál som sa a Anet to asi zobudilo. ,,A toto je naša Šípková Růženka.'' Anet si ospale promnula oči. ,,Ty mě natáčíš?'' zamračila sa. ,,Áno, natáčam pofiderný vlog z lietadla. Pozdrav diváky,'' usmál som sa, ale ona mi vzala mobil a povedala: ,,No vy to chápete? Tento čůrák mě probudí a potom mě ještě natáčí.'' Oba sme sa začali smiat. Keď sme prilietli na Slovensko a vystúpili z lietadla, na letisku už čakalo spoustu fanúšikov.


Pohled Anety: Na letišti si nás, nebo spíš Petera všimly nějaké fanynky. Bylo jim mezi třinácti a šestnácti. Chtěli po Peterovi fotku a podpis. Neuvěřitelně jsem žárlila, když té nejstarší dal pusu. ,,Ty žárlíš?'' zeptal se mě Peter, když odešly. ,,Ne,'' ušklíbla jsem se. ,,Viděl som, ako si sa tvárila, keď som jednej z nich dal pusu,'' podíval se na mě těma svýma očima. ,,No dobře, tak žárlím,'' protočila jsem oči. Peter mě chytl za pas, přitáhl k sobě a řekl: ,,Veď vieš, že si moja jediná. Milujem ťa. Nemáš dvovod žiarlit. Boly to len fanynky a bude to pre ně nezapomenutelný zážitok. Jako si sa cítila ty, keď si potkala Hoggyho?'' ,,No jo, máš pravdu, promiň,'' sklopila jsem hlavu. ,,To je dobré, nemusíš sa omlouvat, je to normálné,'' chytl mě za bradu, podíval se mi do očí a políbil mě. Nastoupili jsme na vlak do Prievidze. Měla jsem podepřenou hlavu o ruce a koukala se z okna. ,,Taky sa tak nudíš?'' zeptal se mě Peter a já jen přikývla.

Jak se mi splnil sen(Expl0ited)Kde žijí příběhy. Začni objevovat