Pohled Anety: Nechci Petera opustil po tom, co mi řekl. ,,Nechcem, aby si ma opustila,'' objal mě Peter, ,,nemožeš jet s nami?'' ,,Já tě taky nechci ztratit. Takového kluka jsem ještě nepotkala a teď bych ho měla opustit? Nikdy.'' usmála jsem se a vytočila mámino číslo. ,,Ahoj mami. To jsem já. Už jsme v Brně, ale chtěla jsem se tě zeptat, jestli bych nemohla zůstat pár dní u kamaráda. Škola už stejně skončila.'' snažila jsem se mamku přemluvit, že je to dobrý nápad a že se mi nic nestane. ,,No dobře. Když mi slíbíš, že do týdne se vrátíš celá domů a budeš mi každý den volat.'' ozvalo se z telefonu. ,,Děkuju, jsi ta nejlepší mamka na světě.''radovala jsem se. ,,Jaká jsem?'' zeptala jsem se Petera a usmála se. ,,Najlepšia. '' dal mi pusu na tvář. Za hodinku jsme byli v Bratislavě, kde jsme přestoupili na autobus do Prievidze. Po příjezdu do Prievidze jsme se rozešli. Fajtííkk šel rovnou domů a Matúš šel chvíli s námi, ale bydlí trochu jinde než Peter, takže s námi nemohl jít celou cestu.
Když jsme přišli k Peterovi domů, byl už večer. ,,Kde máte koupelnu?'' zeptala jsem se ho, protože jsem po celém tom dni byla vyřízená, unavená a spocená. Ještě nikam jsem nejela vlakem více než pět hodin. ,,Tady,'' ukázal na dveře. Vešla jsem do koupelny, vysvlékla se a vlezla do sprchy. Užívala jsem si, jak horké kapky vody dopadají na mou pokožku a na nic nemyslela. Asi po dvaceti minutách jsem vylezla ze sprchy, usušila se a oblékla si puntíkaté šaty. Vyšla jsem z koupelny a zamířila do Peterova pokoje. ,,Peter, kde jsi?'' hledala jsem ho, protože tam nebyl. Byla jsem v jejich bytu poprvé a nebyl tu nikdo, kdo by mi řekl, kde je obývák nebo kuchyně. Prohlédla jsem všechny pokoje, až jsem se asi po deseti minutách dostala do obýváku. Byl tam Peter v bílé košili s motýlkem. Zhasnul hlavní světla, zapnul hudbu a všude byly svíčky. Bylo to tak romantické. ,,Zatancuješ si so mnou?'' podal mi rudou růži. ,,To je nádhera Peter.'' objala jsem ho. Navzájem jsme se chytli za pas a položili si hlavy na ramena toho druhého. ,,Já ťa milujem.'' pošeptal mi do ucha a začal mě líbat. ,,Já tebe taky.'' zašeptala jsem mu na rtech. Lehla jsem si na gauč a on mi začal rozepínat šaty. ,,Opravdu to chceš?'' zarazil se. ,,Ano, miluju tě a nechci to s nikým jiným, jen s tebou.'' řekla jsem a začala mu vysvlékat košili. Nasadila jsem mu kondom a on do mě pomalu vnikl. Trochu to bolelo, ale potom to bylo příjemné. Udělali jsme se společně. ,,Bylo to krásné. Jsem ráda, že jsem to zažila právě s tebou.'' položila jsem si hlavu na jeho hruď. On se jen usmál a pohladil mě po vlasech.
ČTEŠ
Jak se mi splnil sen(Expl0ited)
FanfictionPříběh je o sedmnáctileté Anetě a osmnáctiletém Peterovi, také známém pod přezdívkou Expl0ited. Co se stane, když Aneta potká svého nejoblíbenějšího youtubera? Jak se bude příběh vyvíjet potom, co se seznámí? Čtěte a dozvíte se to. :) Prosím hlasujt...