*14- Procházka

482 23 6
                                    

Pohled Anety: ,,Oh dobre.'' usmál se na mě Peter. Oblékla jsem si bílé šaty s krajkou. Vyšli jsme. Šli jsme lesní cestičkou. Vonělo to tu houbami a jahodami. Mňam, miluju lesní jahody, ale na Petera nemá žádné jídlo. ,,Jé, podívej jahody!'' zaradovala jsem se a začala je trhat. Když jsem jich natrhala celou hrst, dala jsem jich Peterovi pár do pusy. On se jen slastně usmál a políbil mě. ,, Sú sladké rovnako ako tvoje bozky.'' dal mi jich pár do pusy a já se usmála. Došli jsme na louku. Je plná kopretin a dalšího lučního kvítí. Uprostřed stojí velký strom, všude kolem je les a nalevo teče potůček s průzračně čistou vodou.

Peter si sedl pod strom a pozoroval mě, jak běhám po louce, trhám kopretiny a přitom zpívám. Musí mě mít za malé dítě nebo za blázna. Když jsem natrhala celou náruč kopretin, sedla jsem si za Peterem a začala pléct věneček. ,,Tak čo, páčí sa ti to tu?'' usmál se na mě a podal mi další kopretinu, ,,Sem chodím vždy, keď mám zlú náladu.'' ,,Je to tu krásné.'' dopletla jsem věneček, dala si ho na hlavu a skákala po louce.


Pohled Petera: Je taká sladká. Lúbim ju. Tak moc by som ju chcel. ,,Peter, bohá,'' povedal mi vnůtorný hlas, ,,Ona to ale nechce a naviac už ste to raz robili. Bude si myslieť, že ju máš len na sex. To by si chcel?'' ,,Nechcel.'' pomyslel som si, ale keď ona behala po tej lúce, spievala a její šaty a vlasy vlály vo vetru, bola taká nádherná. Dokáže byť stále prirodzená a to sa mi na něj páčí. Pozeral som do blba a seděl oprený o ten strom, keď v tom na mňa skočila Anet. Pritiahla ma k sebe, dala mi na hlavu věneček a pobozkala ma na čelo. Lahli sme si doprostřed lúky a pozorovali mraky a hovorili si, čo nám pripomínajú. ,,Pozeraj, tento vyzerá ako Matúš.'' ukázal som na jeden z mraků. ,,A tento vypadá jako ty ve vaně.'' zasmála sa Anet. Pozrel som sa na ňu a ona zasa na mňa. Začali sme sa bozkávat.

Išli sme zpátky. Narazili sme na rybník. Anet sa vyzliekla a skočila do vody. ,,Pojď do vody. Je to super. Voda je teplá a v rámci možností i čistá.'' ,,Ne, já radšej zostanem tu.'' usmál som sa a poodstúpil od brehu. Aneta sa zvedla, vyliezla z vody a stiahla ma zo sebou. Začali sme sa smial a striekali sme po sebe vodu. ,,Počkaj, já sa idem vyzliect. Nebudem tu v mokrom oblečení.'' vyzliekol som sa a išel som zpátky za Anet. Asi dalšiu hodinu sme sa cákali vo vodě. Ke'd sme vyliezli, naše oblečenie bola našťastie suché.

Doma sme si sadli na gauč, obednali si pizzu a pustili si film. Já som sediel, Anet ležela a hlavu mala položenú na mojom klíně a já som si hrál s jejími vlasmi. Po pol hodině hodině usnula. Je taká sladká keď spí. Já som za chvíli usnul taky. Zobudil som sa o pol tretěj. Vypol som televizi, dal som riad do umývačky a odnesl som Anet do postele.

Jak se mi splnil sen(Expl0ited)Kde žijí příběhy. Začni objevovat