*25- Usmíření

362 21 5
                                    

Za měsíc a 2 týdny (6.10)

Pohled Anety: Už je to měsíc, co jsem se pohádala s Peterem. Asi stokrát se mi omluvil, ale to je tak jediný, protože teď se spolu skoro vůbec nebavíme. Strašně mi chybí jeho polibky, objetí, on. Asi jsem srab, nevím, ale ještě jsem mu to neřekla, že jsem mu odpustila, že ho pořád miluju. Pořád přemýšlím, jestli si to pořád vyčítá nebo na to už zapomněl, proč se mnou nemluví, jestli ví, že ho pořád miluju. Tyhle myšlenky mě ubíjí. Čím víc přemýšlím, tím je mi hůř. A navíc, to s Jakubem. Měla bych to skončit. Takhle to dál nejde. Co nejdřív to s nimi musím vyřešit, s Peterem i s Jakubem.

*********************

,,Ahoj, tak čo potrebuješ?" pozdravil mě Jakub. ,,Ahoj, potrebujem ti niečo..." ani jsem nedokončila větu, když mi Kubo skočil do řeči: ,,Vieš, za tu dobu som sa do těba zamiloval, ale viem, že ty máš Peťa, a toto bol len taký úlet, proto by sme to mali skončiť." ,,Úplně si mi to zobral z úst," objala jsem ho. Jsem ráda, že to vidíme stejně, ,,taky ťa mám rada." ,,Takže kamaráti?" zeptal se. ,,Najlepší," dodala jsem s úsměvem. ,,Tak já idem, čauko," dala jsem mu letmou pusu na tvář. ,,Čauko."

Pohled Petera: Anet není doma. Poslednou dobou je preč nějako často a keď je doma, tak sa so mnou skoro nerozpráva a to ma dost trápí. Moje svedomie mi hovorilo: ,,A ty sa divíš, veď sa pozri, čo si jej spravil! Si kretén! Urobil si najvatšiu chybu vo svojom aj tak mizernom životě! Zaslúžiš si trpet za ňu! Tak ten nož zober! Urob to, no rýchlo! Si len sráč, ktorý urobí holce dieťa a potom ji sprostě podvede. Tak už to urob!" Nemohol som to vydržať, som len človek, velmi citlivý človek, s ale kurevským svedomiem, ktoré mi nedá pokoj. Vzal som nož a išiel som k umyvadlu, už, už som si ho prikládal zo slzami v očach, keď vtom sa ozvala druhá čast mojho svedomia: ,,Nemožeš za to, bol si opitý, Moma si začala, prestaň si to vyčítať, daj tomu čas, to sa srovná, nerob to, budeš toho litovat, chceš, aby ťa tvoja životná láska mala za psychopata..." ,,Dajte mi všeci pokoj!" rozkrikol som sa a odhodil som nož na druhú stranu kúpelně.

Pohled Anety: Když jsem přišla domů, ani jsem se nestihla vyzout, Peter ke mně přiběhl a obejmul mě. V objetí mě držel asi pět minut. Když se ode mě konečně odtrhnul, pověděl mi: ,,Prepáč mi to, prosím rozprávaj so mnou, já už takto ďalej nevládzam, odpusť mi." ,,Peter neplakaj, já už ti odpustila. Taky už som nevládzala, lúbim ťa," utřela jsem mu slzu, co mu stékala po tváři, prstem. ,,Já teba taky," řekl. Jaj, tohle mi dlouho neřekl. Jsem ráda, že tyhle slova od něj slyším. ,,Niečo pre teba mám," usmála jsem se, ,,zavri oči a povedz, z ktorej ruky chceš," vytáhla jsem dárek pro něj z tašky. ,,Tak z pravej," ukázal na mou pravou ruku a otevřel oči. Podala jsem mu balíček a zaujatě sledovala jeho reakci na obsah balíčku. Otevřel ho a začal úplně vyšilovat: ,,Čo ti dáva! Kde si to sehnala? To muselo byť pekně drahé, já ťa milujem!" V balíčku byl dres RealuMadrid z minulé sezóny podepsaný Ronaldem, sonický šroubovák, tričko Trust me, I'm Doctor a kopačky.,,No keď som bola tvoja velká fanušička, boli sme na dovolenke vo Španělsku. Tam jsem v obchodě kupovala ten dres pre teba k osemnáctým naroděninám a keď som odchádzala, potkala som Ronalda, a tak som ho požiadala, či by mi ten dres nepodpísal. A voila. No keď som ti ho napokon chtěla poslat, mama povedala, že je to vraj moc cenný darček pre nějakého blba z internetu (paradox, že :D). No já som si ho schovala a teraz som si na něho spomenula, tak som sa eště dopoledne pre něho stavila u mamy," usmívala jsem se, protože jsem viděla, že mu dárek udělal radost. ,,Jaj, ďakujem láska," dal mi pusu na tvář, ,,a tie veci Doktora?" ,,Tie sú zo stránky www.vsetkozdoctorawho.sk (tahle stránka neexistuje, je vymyšlená). „Ty si prostě skvelá."

Chci se vás zeptat, jestli mám přeskočit ,,jen,, pár měsíců na Anetin porod, nebo tuhle story ukončit a třeba začít psát druhej díl, kde bude to, jak už žijí s dítětem.


Jak se mi splnil sen(Expl0ited)Kde žijí příběhy. Začni objevovat