13

65 4 0
                                    

./Przesłuchanie podejrzanego w sprawie morderstwa Park JiSoo.
Przesłuchiwany: Yeon SooMin;
Przesłuchujący: Sierżant Hwang Hyunjin
14/11/2018 13:17/.

SooMin: Czy może mi ktoś w końcu wytłumaczyć o co, do cholery, chodzi?

Sierżant: Nie zrozumiałeś tego, co powiedziałem? Jesteś podejrzany o ostatnie Seulskie morderstwa. Mam ci to przeliterować?

SooMin: Może trochę szacunku? Nie wystarczy wam, że zgarnęliście mnie tutaj za nic?

Sierżant: Słuchaj, wiemy o twojej cudownej przyjaciółce, o teczce, wiemy, że coś was łączy. Więc bądź tak łaskawy opowiedzieć mi co to takiego.

SooMin: O kogo Sierżantowi chodzi? Jaka przyjaciółka?

Sierżant: Kang Suyeon. Teraz ci coś świta?

SooMin: Kto? Nie znam nikogo takiego.

Sierżant: Błagam cię, nie próbuj się wykręcać i po prostu się przyznaj. Co was łączy?

SooMin: Mówię przecież, że nikogo takiego nie znam. Musieliście mnie z kimś pomylić..

Sierżant: Czemu miałaby kłamać?

SooMin: Ty mi to powiedz, Sierżancie.

Sierżant: To nie ja się z nią przyjaźnie, tylko ty.

SooMin: To jest przecież śmieszne, jak długo nam tu siedzieć i mówić wam, że nic złego nie zrobiłem?

Sierżant: Możemy tu przesiedzieć cały dzień jeśli tego chcesz, mi się nigdzie nie spieszy.

SooMin: A mi owszem. Obiecałem mojej dziewczynie, że zabiorę ją na kolacje. Nic na mnie nie macie, jedynie zeznania jakiejś wariatki. Przetrzymujecie niewinnego człowieka.

Sierżant: Zaprowadzcie go do celi, do wyjaśnienia sprawy musimy cię zatrzymać.

SooMin: Słucham? Mam spędzić kilka tygodni w areszcie tylko przez jakąś świruskę?

Sierżant: Takie są niestety procedury. Przynajmniej będziesz miał czas na przemyślenia i przyznanie się do winy. Zabierzcie go.

SooMin: Zobaczysz, zgłoszę was do cholery!

✔Shut Up [H.HJ x Y.JI]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz