Реакція БТС, коли в тебе безсоння

610 15 4
                                    

Хосок

— Т/І, досить крутитися! Мені завтра рано на роботу прокидатися, а я заснути через тебе не можу!

— Хосок, вибач... Я не можу заснути... Я хочу знайти зручну позу, але не можу...

— позу...) — хлопець задумався.

— я не це мала на увазі, — надулась ти .

Хлопець розсміявся. Почувши його дзвінкий сміх, ти також посміхнулася.

— Добре, йди до мене.

Ти обійняла його і заснула.

Намджун

— Намджун...

— Мм...?

—  Я не можу заснути....

— Т/І, тобі потрібно поспати. Завтра у тебе важливий іспит, і ти хвилюєшся, тому й зрозуміло, чому ти не спиш. Але тобі потрібно відпочити, щоб зранку ти була бодрячком. Мила, засинай .

З цими словами Намджун обійняв тебе за талію, поцілував і прошепотів:

— солодких снів

Чимін

На годиннику пів на третю ночі, але ти досі не спиш.

Ти дивишся на обличчя свого хлопця. Акуратне розслаблене обличчя, трохи привідкриті  губи. Повіки Чиміна трохи тремтять.

Ти, як заворожена, дивишся на нього і не можеш відірвати погляд. Трохи наблизившись, ти ніжним торканням пальців окреслила його губи. Через секунду, ти так близько наблизилася, що аж відчуваєш його подих на своїх губах. Нестримавшись, ти легенько поцілувала такі вабливі губи.
Відірвавшись, ти відчула таку втому, що заснула.

Юнгі

У тебе раніше ніколи не було безсоння, ти любила спати.

Останнім часом ти перебуваєш у постійному стресі, і спати хочеться дуже сильно, але заснути ніяк не виходить.

Спочатку Юнгі не помічав твого стану, оскільки було дуже багато роботи. Одного разу, у тебе стався напад і Юнгі все зрозумів.

Лежачи в обіймах хлопця, ти притискалася до нього, сльози текли з твоїх очей, а з горла виривалися ридання.

— Нічого, нічого... Ми зараз ляжемо спати, а завтра з самого ранку підемо до лікаря.

Ти кивнула і втомлено зітхнула, поклала голову на його груди і спробувала хоч трішки поспати.

Техьон

Ти не хотіла турбувати хлопця своїм станом, тому пила снодійне.

Якось ти купила нові таблетки. Не прочитавши інструкцію, ти вирішила прийняти. Ти  дуже сильно хотіла спати. І ти заснула, але більше не прокинулася.

Чонгук
Хлопець одразу помітив, що з тобою щось не так.

Ти скаржилася на головний біль, бродила вночі, під твоїми очима залягли синці.Чонгук відвів тебе до лікаря.
За допомогою його підтримки, ви перемогли безсоння.

Сокджін

- Т/І, випий це. - Хлопець протягнув до тебе кухоль з якоюсь рідиною.

- Що це?

- Ця настоянка з трав, вона допоможе тобі заснути. Я помітив, що ти довго лежиш в ліжку і не засинаєш. Неважко було здогадатися, що у тебе безсоння.

- Спасибі, милий.

Ти випила настоянку, і справді, ти змогла нормально поспати.

Бтс реакції та міні фанфікиWhere stories live. Discover now